حفاری‌های خیابان شهرک طالقانی بعد از یک سال و چندماه هنوز به سامان نرسیده و ساکنان این شهرک را با مشکل موانع کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سال گذشته خیابان آیت الله طالقانی برای توسعه شبکه آب حفاری و به حال خود رها شد.

مسئولان ادعا کردند باتوجه به طرح آبرسانی به فردیس، آسفالت و عملیات عمرانی در این خیابان به صرفه نیست بنابراین باید تا طرح دوم صبر کرد.

اواسط سال گذشته و پس از پایان طرح آبرسانی به فردیس طی تماس و گزارش شهروندان از شهرک طالقانی مطلع شدیم که نابسامانی خیابان یادشده همچنان به قوت خود باقی است بنابراین با مسئولان شهرداری منطقه ۱۰ تماس گرفتیم آنان نیز برای حل این معضل زمان ۱۵روزه‌ای را اعلام کردند.

اکنون ده‌ها روز از آن پانزده روز می‌گذرد و تماس‌های شهروندان و گزارش عینی خبرنگار ما حاکی از وضعیت نابسامان خیابان آیت‌الله طالقانی است.

صوفی، معاون عمران شهرداری منطقه۱۰ کرج در این باره به خبرنگار ما با بیان این که باتوجه به قدیمی بودن قرارداد و مشکلات اقتصادی پسا کرونا با پیمانکار دچار مشکل شده‌ایم، گفت: طولانی شدن طرح‌های آبفا و فرارسیدن فصل سرما، طرح آسفالت‌ریزی خیابان طالقانی را به سال۹۹ موکول کرد.

او با بیان این که خیابان طالقانی به ۲هزار تن آسفالت نیاز دارد، افزود: از پنجشنبه هفته جاری آسفالت ریزی این خیابان آغاز می‌شود.

صوفی گفت: خیابان یادشده دارای معارضات بسیاری است و هنگام حفاری برخورد دستگاه‌های حفاری با لوله‌های آب غیرمجاز باعث شکستگی لوله و تاخیر در ادامه طرح می‌شد.

انتهای پیام/د. خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.