شریف نیا با اشاره به تعطیلی استخرها در این ایام کرونایی گفت:باید ضرر ناشی از تعطیلی استخر‌های هیات‌ها جبران شود.

عبدالخالق شریف نیا رئیس هیات شنا استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت: باتوجه به اینکه استخر آزادی شهر ایلام را تعمیر و هزینه زیادی پرداخت کردیم از مسئولان فدراسیون درخواست داریم در صورت امکان درخصوص تأمین بخشی از هزینه با مسئولان وزارت ورزش صحبت کنند.

او افزود:ما درحال حاضر تماس‌های زیادی از سوی استخر‌های خصوصی درباره کمک به آن‌ها داریم، اما پنج استخر خود هیأت تعطیل است و اگر آب استخر خالی باشد سیستم تاسیسات به مشکل برمی‌خورد.

شریف نیا اضافه کرد: با تشکر از مسئولان فدراسیون درخواست دارم با توجه به اینکه با تعطیلی استخر‌ها و اماکن ورزشی آبی بخش خصوصی و دولتی آسیب دیده اند، به شکلی این ضرر جبران شود مثلا هزینه ماهانه استخر ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است و ما باید پاسخگوی عزیزان کمیته امداد، بهزیستی و موسسات خیریه مختلف باشیم تا رایگان از استخر استفاده کنند و عملا استخر برای هیئت درآمدی ندارد حالا گه استخر‌ها بسته شده هزینه‌های جاری به قوت خود باقیست و لازم است تدبیری برای تامین آن اندیشیده شود.

او ادامه داد: درآمد رشته‌های رزمی و حتی سوارکاری از ورزش‌های آبی بیشتر است. طبق ماده ۸۸ وقتی اماکن ورزشی به بخش خصوصی واگذار می‌شود هیچ نظارتی روی آن‌ها نیست و کسی که استخر را اجاره میکند فقط فکر درآمدزایی است و کاری به تاسیسات ندارد در حالی که هیات مجبور است هزینه زیادی برای تعمیر و تاسیسات استخری که در اختیار بخش خصوصی بوده، بپردازد پیشنهاد می‌کنم دولت استخر‌ها را به هیات‌های ورزشی مجموعه ورزش‌های آبی واگذار کند تا به صورت گروهی اداره شود در این صورت هم وزارت ورزش به هدف خود می‌رسد و هم هیئت‌ها می‌توانند درآمدزایی کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.