پرسه سگ‌های ولگرد در کوچه و خیابان‌های منطقه حکیمیه تهران موجب آزار و اذیت ساکنان این منطقه شده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پرسه سگ‌های ولگرد در کوچه و خیابان‌های منطقه حکیمیه تهران موجب آزار و اذیت ساکنان این منطقه شده است.

 

متن پیام شهروندخبرنگار؛

آلودگی صوتی شبانه سگ‌های ولگرد و مزاحمتی که سروصدای بیش از حد این حیوانات برای مردم محله حکیمیه و بخصوص خ رضوان ایجاد می‌کنند که بی‌شک باعث از خواب پریدن هر ساکنی می‌شود و ساکنان این منطقه درخواست برای رفع این آلودگی صوتی را دارند و جمع‌آوری این تعداد بیشمار از سگ‌های ولگرد آسایش و آرامش و خواب را از اهالی محل گرفته‌اند و بی‌شک قشر کارمند و اشخاصی که صبح زود باید سرکار بروند بیشترین آسیب را می‌خورند.

 


بیشتر بخوانید:


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
باقر زمانیان
۱۱:۰۳ ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
آلودگی صوتی شبانه سگ‌های ولگرد و مزاحمتی که سروصدای بیش از حد این حیوانات برای مردم محله حکیمیه و بخصوص اطراف پارک صلح ودوستی ایجاد می‌کنند که بی‌شک باعث از خواب پریدن وترس و وحشت هر یک از ساکنین می‌شود و ساکنان این منطقه درخواست برای رفع این آلودگی صوتی را دارند و جمع‌آوری این تعداد بیشمار از سگ‌های ولگرد آسایش و آرامش و خواب را از اهالی محل گرفته‌اند و بی‌شک قشر کارمند و اشخاصی که صبح زود باید سرکار بروند بیشترین آسیب را می‌ پذیرند. جمعی از ساکنین میدان صداقت فاز دو کوی دانشگاه امام حسین (ع)
آخرین اخبار