بازدید مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی ازپشت صحنه ویژه برنامه "شبهای سناباد"

جنگ شاد "شب‌های سناباد" به مناسبت ایام دهه ولایت و امامت و عید سعید غدیر خم در سیمای خراسان رضوی تولید و پخش می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ویژه برنامه "شب‌های سناباد" بامجری گری سیدجوادهاشمی وعلی مسعودی (معروف به علی مشهدی) درمرکزخراسان رضوی تولید وپخش خواهد شد.
 
این برنامه در ۵ قسمت برای پخش در این ایام در نظر گرفته شده است. "شب‌های سناباد" با بخش‌های متنوع اجرای استندآپ کمدی  علی مسعودی وسیدجوادهاشمی، مولودی خوانی  آقایان حاج احمدواعظی وبرقعی، گفت و گو باحضور حجت الاسلام ایزدخواه اجرای موسیقی  غلامرضا صنعتگر وسایرگرو‌های موسیقی استان خراسان تولید می‌شود.
 
این برنامه که با مشارکت بنیاد بین المللی غدیر و موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی و شهرداری مشهد تولید می‌شود به دلیل شیوع کرونا بدون حضور تماشاچی و با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی تهیه می‌شود.
 
شب‌های سناباد به تهیه کنندگی محمدعلی چمیگو و کارگردانی هادی حاجتمند در در سالن شهدای وحدت فرهنگ سرای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری مشهد در حال ضبط است.

بیشتر بخوانید:

از عوامل دیگر این برنامه می‌توان به امین متقی پور، کاظم ارومیان، علی نصرتی و مهدی روشن درمقام تصویربرداری و محسن طیبی بعنوان صدابردار نام برد. "شب‌های سناباد" از ۱۴ مرداد به مدت ۵ شب رأس ساعت 21:50 به مدت یک ساعت از سیمای خراسان رضوی میهمان مخاطبان خواهد بود.
بازدید مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی ازپشت صحنه ویژه برنامه
 
بازدید مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی ازپشت صحنه ویژه برنامه
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار