سرپرست آبفای منوجان گفت: پروژه بزرگ آبرسانی شهر منوجان به طول ۲۵ کیلومتر از شهرک صنعتی منوجان در حال اجراست که ۴کیلومتر آن در روستای زنبور آباد به بهره برداری رسید.

آبرسانی به زنبورآبادمصطفی شیخ سامانی سرپرست آبفا شهرستان منوجان درگفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، گفت: پس از ادغام شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی طرح اتصال شبکه آب آشامیدنی روستای زنبور آباد به شبکه آب شهر منوجان در اولویت قرار گرفت.

اوافزود: به رغم مخالفت‌هایی که از سوی برخی اهالی صورت گرفت با ورود و حمایت نماینده مردم شریف پنج گنج در مجلس شورای اسلامی و مسئولان ارشد شهرستان کار‌های اجرایی شروع شد.

شیخ سامانی بیان کرد: این پروژه شامل اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال لوله پلی اتیلن ۴۰۰ و تعویض الکترو پمپ شناور و لوله‌های آبده چاه و نصب چندین فقره شیرآلات بود.

سرپرست امور آبفای منوجان گفت: با بهره برداری از این طرح ۲۵ لیتر بر ثانیه به حجم آب ورودی به مخزن ۳هزار متر مکعبی شهر منوجان افزوده و آب شرب مورد نیاز ۳هزار اشتراک تأمین شد.

شیخ سامانی تصریح کرد: این پروژه بخشی از پروژه بزرگ آبرسانی به شهر منوجان است که به طول ۲۵ کیلومتر از شهرک صنعتی منوجان تا شهر منوجان در حال اجراست و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار