مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان کرمانشاه گفت:علاوه بر برنامه‌های آموزش مهارتی روتین، سهمیه آموزش ۱۴ هزار نفری در قالب اجرای طرح جهش مهارت را در تعهدات استان داریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ یاور محمدی با اشاره به اجرای طرح جهش مهارت در مجموعه فنی‌وحرفه‌ای استان کرمانشاه امسال گفت: با توجه به آمار بالای بیکاری استان و همچنین نیاز استان به نیروی کار ماهر، تلاش شده تا آموزش‌های مهارتی مشارکتی با همکاری دستگاه‌های اجرایی در برنامه امسال استان قرار گیرد و علاوه بر برنامه‌های آموزش مهارتی روتین، سهمیه آموزش ۱۴ هزار نفری در قالب اجرای طرح جهش مهارت را در تعهدات استان داریم.

او اضافه کرد: اجرای طرح جهش مهارت با هدف ایجاد اشتغال پایدار و ارتقای مهارت‌ها و در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و نامگذاری امسال به عنوان سال جهش تولید در برنامه قرار گرفته است.

محمدی با بیان اینکه پارسال  آموزش‌های مهارتی در استان کرمانشاه به میزان ۱۹ هزار و ۵۳۸ نفر دوره اجرایی شده، گفت: سال گذشته ۱۰۳ درصد از تعهدات آموزشی این اداره کل در حوزه مهارت آموزی محقق شده است.

محمدی گفت: پارسال حدود ۷.۵ میلیون نفر ساعت آموزش‌های مهارتی در استان ارائه شد که سه میلیون و ۴۵۲ هزار نفر ساعت آن در بخش دولتی و چهار میلیون نفرساعت دیگر در بخش آموزشگاه‌های آزاد بخش خصوصی ارائه شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.