وزیر دفاع گفت: امروز دست‌مان در هر زمینه که رزمندگان عزیزمان در نیرو‌های هوایی، دریایی، پدافند موشکی، جنگ الکترونیک سایبر و در هر فضایی نیاز داشته باشند، پر است.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ امیر حاتمی صبح امروز (سه شنبه ۱۴ مرداد) در مراسم افتتاح نمایش شهید سلیمانی و دستاورد‌های محور مقاومت که در موزه دفاع مقدس برگزار شد، گفت: در این نمایشگاه با دو موضوع به خوبی آشنا می‌شویم، از یک طرف با عزم، اراده خباثت و جنایت‌های بسیار بزرگ دشمن که نشان می‌دهد برای منطقه برنامه بزرگی داشتند و می‌خواستند ناامنی را در این منطقه برای ده‌ها و صد‌ها سال نهادینه کنند.

وی افزود: از طرف دیگر رزمندگان عزیز مقاومت با فرماندهی دلاورانه و شجاعانه سردار سلیمانی و البته پشتیبانی کامل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران و صنایع دفاعی توانستند در مقابل همه کفر و همه کسانی که پول سلاح و جنایتکاران شان را آورده بودند تا این کار مهم را در منطقه انجام دهند ایستادگی کردند و به برکت خون شهدا، عزم و همت رزمندگان و پشتیبانی همه جانبه این اتفاق رخ نداد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز دست‌مان در هر زمینه که رزمندگان عزیزمان در نیرو‌های هوایی، دریایی، پدافند موشکی، جنگ الکترونیک سایبر و در هر فضایی نیاز داشته باشند، پر است و با تمام وجود از آنان حمایت می‌کنیم. این حمایت‌ها در این جهت است که آنها بتوانند از ملت عزیزمان و ملت‌هایی که به دنبال امنیت هستند حمایت کنند تا ان‌شاءالله بتوانیم ریشه ظلم و جنایت را در این منطقه و جهان از بین ببریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار