جانشین فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: جلسه افزایش تعاملات بین دستگاهی، بررسی مسائل مرزی، مبارزه با قاچاق کالا و تأمین امنیت اسکله‌های تجاری استان برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ یدالله شرفی جانشین فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: به منظور افزایش تعاملات با دیگر دستگاه‌ها، بررسی مسائل مرزی، مبارزه با قاچاق کالا و تأمین امنیت اسکله‌های تجاری استان جلسه‌ای باحضور مسئولان برگزار شد.

او افزو: بنادر خوزستان از جمله بندر ماهشهر در کشور راهبردی هستند و نقش بسزایی در توسعه اقتصادی ایفا می‌کنند. این بنادر و آب‌های ساحلی منتهی به آن‌ها باید از ضریب امنیتی بالایی برخوردار باشند.

سرهنگ شرفی بیان داشت: تعامل و همکاری تمام سازمان‌ها و دستگاه‌های مستقر در مناطق و شهر‌های مرزی لازم است و مجموعه مرزبانی با نمایش اقتدار و صلابت خود عرصه دریا و سواحل شمالی خلیج‌فارس را زیر چتر اطلاعاتی قرار داده است و امنیت آن را تأمین می‌کند.

جانشین فرمانده مرزبانی خوزستان عنوان کرد: نتیجه‌بخش بودن اقدامات گسترده صورت گرفته در بحث امنیت مرز‌های دریایی و کنترل سواحل مستلزم تلاش تمامی سازمان‌های دخیل در این امر است و امنیت فعلی را مرزنشینان مستقر در مرز و هم ساکنان شهر‌ها به خوبی احساس می‌کنند و در حفظ و برقراری این مهم که لازمه توسعه و پیشرفت عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جامعه است، تمام تلاش خود را با همکاری و هم‌افزایی هدفمند به کار می‌گیریم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.