مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیکا گفت: آهک پاشی و شستشوی کانال‌های دفع آب‌های سطحی در این شهرستان برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس انجام شد.

وحید کاظمی مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس کار آهک پاشی و شستشوی کانال‌های دفع آب‌های سطحی در سطح شهر از سوی شهرداری آبژدان انجام شد.

او در ادامه با اشاره به خدمات دهی به مردم شهرستان بیان داشت: امروز سه شنبه ساعت ۱۶ شیامی پزشک متخصص زنان و زایمان جهت ویزیت بیماران در درمانگاه قلعه خواجه حضور پیدا خواهند کرد.

کاظمی با اشاره به لزوم جلوگیری از انتشار بیماری کرونا ویروس افزود: کارشناسان بهداشت شهرستان اندیکا در زمینه بازگشایی کتابخانه‌ها بازدیدی از کتابخانه عمومی واقع در قلعه خواجه داشتند و بر رعایت نکات بهداشتی تاکید کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیکا تصریح کرد: کارشناس سلامت روان شبکه بهداشت و درمان شهرستان و کارشناسان دفتر تسهیل گری اجتماعی با خانواده کودک متوفی ۲ سال و ۷ ماهه که در هفته گذشته فوت شده بود دیدار کردند و ضمن عرض تسلیت به ارائه خدمات روان شناختی جهت خانواده متوفی پرداختند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.