بیرانوند گفت: برای معرفی ظرفیت‌ها، تاریخ و ویژگی‌های این شهرستان از رسانه ملی استفاده خواهیم کرد.

محسن بیرانوند فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: یکی از مهمترین عوامل در افزایش نشاط و امید در جامعه، انعکاس توانمندی‌ها و قدمت تاریخی آن در میان سایر جوامع بشمار رفته ضمن آنکه موجبات رونق اقتصادی و ترقی فرآهم می‌سازد و از رسانه ملی در معرفی ظرفیت‌ها و تاریخ این شهرستان استفاده خواهیم کرد.

او افزود: یکی از راه‌های انعکاس این شاخصه‌ها، ظرفیت رسانه ملی بوده که می تواند با نفوذ و گستردگی و همچنین در دسترس بودن برای سایر مناطق و جوامع بیشترین اثر گذاری را بهمراه داشته و بر رسیدن به نهایی که همانا معرفی ظرفیت‌ها و پیشرفت و توسعه بوده نقش آفرینی نماید.

بیرانوند تصریح کرد: بر همین اساس و با پیگیری‌های مکرر و باتوجه به مصوبه شورای تأمین استان تصمیم بر آن گرفتیم تا برای معرفی ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها، آداب و رسوم و تاریخ بندر ماهشهر با استفاده از ظرفیت رسانه ملی اقدام به ساخت سریال تلویزیونی با حضور هنرمندان ملی و محلی نمائیم.

فرماندار ماهشهر تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی و حمایت سایر شهروندان در شناساندن ویژگی‌های منحصر به فرد شهرستان و توسعه متوازن آن گام‌های موثرتری برداریم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار