علت حادثه انفجار در سرپل ذهاب چه بود؟

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با اشاره به حادثه آتش‌سوزی روستای زرین‌جوب سرپل‌ذهاب گفت : واحد مسکونی این خانواده که در اثر زلزله تخریب شده بود یک سال پیش بازسازی و به بهره برداری رسیده است.

علت حادثه انفجار در سرپل ذهاب چه بود؟به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ جلیل بالایی مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با اشاره به حادثه آتش‌سوزی روستای زرین‌جوب سرپل‌ذهاب و فوت ۲ نفر از اهالی این روستا در کانکس گفت : واحد مسکونی این خانواده که در اثر زلزله تخریب شده بود یک سال پیش بازسازی و به بهره برداری رسیده و حتی کار دیوارکشی حیاط آن هم به اتمام رسیده است.

او گفت: خانواده آسیب دیده در ساختمان نوساز و بازسازی شده سکونت دارند و کانکس آتش گرفته هیج کاربری اسکان اضطراری یا موقت تاشی از زلزله نداشته است.

او افزود: علت حادثه توسط دستگاه‌های مسئول در دست بررسی است که به محض نهایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.

بالایی افزود: اما آنچه قطعی است اینکه کانکس محل سکونت خانواده نبوده و خانواده در ساختمان نوسازی شده سکونت دارند و این موضوع اساسا ارتباطی به سکونت موقت در کانکس به دلیل عدم بازسازی ناشی از زلزله ندارد و کانکس موجود در حیاط خانه برای نیاز‌های به غیر از سکونت بوده است.

او گفت: برخی در فضای مجازی با انتشار خبر‌هایی این خانواده را کانکس نشین اعلام کرده بودند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار