معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت : دریافت خدمات برتر در سریع‌ترین زمان ممکن حق طبیعی شهروندان کرمانشاهی است و در همین راستا ایجاد مراکز جدید معاینه فنی خودرو در دستور کار قرار دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مهرداد سالاری معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت : مراکز فعلی معاینه فنی خودرو در سطح شهر کرمانشاه، در برخی مناطق متمرکز شده‌اند و شهروندان برای دریافت خدمات مجبور به انجام سفر‌های درون شهری هستند.

او گفت : دریافت خدمات برتر در سریع‌ترین زمان ممکن حق طبیعی شهروندان کرمانشاهی است و در همین راستا ایجاد مراکز جدید معاینه فنی خودرو در دستور کار قرار دارد.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه جانمایی مناسب دفاتر جدید در سطح شهر را یکی از الزامات مهم دانست و افزود: این مراکز باید به گونه‌ای در سطح شهر جانمایی شوند که شهروندان ساکن هر منطقه در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانند از خدمات ارائه شده بهره‌مند شوند.

او ادامه داد: با ایجاد مراکز جدید معاینه فنی، فرصت‌های شغلی تازه‌ای برای جوانان شهر ایجاد می‌شود.

سالاری منحصر ماندن ارائه این خدمات به چند مرکز را ناسازگار با حق شهروندی دانست و گفت: برای رفاه بیشتر مردم باید تعداد این مراکز خدماتی افزایش یابند. در یک فضای رقابتی مراکزی ماندگار خواهند بود که بهترین خدمات را ارائه دهند.

او افزود: طبق بررسی‌های کارشناسی ۹ پرونده دارای شرایط لازم هستند. براساس امتیاز‌ها و با توجه به اولویت تمرکززدایی و توزیع مناسب در سطح شهر و ارائه خدمات برتر، مراکز جدید از میان این متقاضیان انتخاب خواهند شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.