فدراسیون وزنه‌برداری حقوق کارمندان خود را پس از چند ماه تاخیر امروز پرداخت کرد، اما موضوع شکایت این افراد همچنان پابرجا است.

پرداخت حقوق کارمندان فدراسیون وزنه‌برداری، پس از شکایت و تاخیر چند ماههبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در روزهایی که رقابت‌های بین‌المللی و داخلی رشته وزنه‌برداری به دلیل شیوع ویروس کرونا به‌حالت تعلیق درآمده، فدراسیون این رشته هم با مشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند.

فدراسیون وزنه‌برداری امروز حقوق کارمندان سابق و تعدیل شده خود را پس از ٢ ماه تاخیر پرداخت کرد. آخرین بار ماه‌های فروردین و اردیبهشت حقوق کارمندان این فدراسیون پرداخت شده بود و پس از آن، تعدادی از کارمندان فدراسیون پس از دریافت نکردن حقوق ماه‌های خرداد و تیر اقدام به شکایت از فدراسیون وزنه‌برداری کرده بودند.

خبر دیگر اینکه فاطمه فلاحی، خزانه‌دار فدراسیون وزنه‌برداری نیز آخرین روزهای حضور خود در این فدراسیون را سپری می‌کند و به زودی از این مجموعه جدا خواهد شد.

به هر حال، شکایت کارمندان سابق فدراسیون وزنه‌برداری مشکل جدید این فدراسیون خواهد بود و باید دید در آینده این موضوع به کجا ختم می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار