کشتی‌گیر المپیکی آذربایجان‌شرقی از مدیرکل ورزش و جوانان استان به شدت گلایه کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،پرویز هادی کشتی‌گیر المپیکی آذربایجان‌شرقی  که میهمان برنامه «دایره طلایی» در شبکه سوم سیما بود، با انتقاد شدید از مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: من به آمدن بهتاج به اداره کل خیلی کمک کردم، چون می‌دانستم آدم ورزشی و از خانواده کشتی است و طبیعتاً وقتی مدیر شود هم به ورزشکاران رسیدگی خواهد کرد و هم ورزش استان، اما متاسفانه در این مدت حتی یک بار هم زنگ نزده حالم را بپرسد حالا بماند من چند تا مدال جهانی و بازی‌های آسیایی و تورنمنت دارم.

پاداش که هیچ، زنگ خشک و خالی هم ندیدم

او  خاطرنشان کرد: پاداش که تا حالا نگرفته‌ام هیچ، یک زنگ خشک و خالی هم ندیدم. اگر به منِ پرویز هادی که در این استان مدال جهانی دارم و امید المپیک دارم و چند ورزشکار دیگری که شانس المپیک دارند، زنگ نزنی، به چه کسی زنگ میزنی؟

عضو تیم ملی کشتی آزاد گفت: حالا در مورد انتخابات هیأت کشتی هم سه بار نفرات مجمع را عوض کردند، من واقعاً از این مسائل گله‌مندم. وظیفه مدیرکل استان هست به استاندار بگوید این‌ها امید المپیک هستند، من خواهش می‌کنم جلسه بگذارند و به درد و دل آن‌ها برسند.

اعتقاد خاصی به حضرت زینب (س) دارم

هادی با بیان این جمله که اعتقاد ویژه‌ای به خانم زینت (س) دارد، افزود: من اول خدا و دوم از ائمه همه چیز را می‌خواهم. اعتقاد خاصی دارم به خانم زینب (س)، ایشان شخصیت خیلی بزرگوار و رنج کشیده اهل بیت هستند.

او  عنوان کرد: پسرم ۲ ساله است، در این مدت شاید تنها ۳-۴ ماه خانه بودم خانمم و خانواده‌اش همه کار‌ها را انجام داده اند. من در بچگی پدرم را از دست دادم، برادرانم همه جا و همیشه پشتم بودند دست‌شان را می‌بوسم و امیدوارم آن‌ها را به آرزوی‌شان که مدال المپیک است، برسانم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
همه وضع خوبی ندارند انتظارت از مدیر کل بیجاست دسنش خالیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
همه وضع خوبی ندارند انتظارت از مدیر کل بیجاست دسنش خالیست