تمام شهروندان، مشتريان و مخاطبان شركت مخابرات ايران، می‌توانند مشکلات و پیشنهادات خود را در سامانه "رسیدگی به درخواست‌ها و شکایات مخابرات" ثبت کنند.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مجموعه بازرسی به عنوان چشم بينا و گوش شنوای سازمان، مسئولین را در بالا بردن سطح دقت، سرعت، روند کاری و بهبود عملکرد مجموعه یاری می كند.

بر اين اساس ، بخش بازرسی شركت مخابرات ايران در راستای توسعه درگاه‌های ارتباطی، علاوه بر وب سايت، با ايجاد درگاهی در كنار صفحه رسمی اينستاگرام شركت مخابرات ايران ، به نشانی bazresi_ tci_iran آماده دريافت تمام نظرها ، پيشنهادات و انتقادات كاركنان، مشتريان و مخاطبان از مسائل مختلف درون و بيرون سازمان در مسائل مختلف است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دکتر مسعود یغمایی استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
۱۹:۵۶ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
در سال های اخیر بسیار اگهی فروش اپارتمان و غیره بر در و دیوار چسپانده شده . من در الهیه تهران هستم . گاهی از یک اگهی صد ها کپی در منطقه چسپانده شده . به باور من اگر مخابرات یک قبض چند میلیونی برای تلفن موبایل که در اگهی هست صادر کند این پدیده زشت از سطح شهر پاک می شود . پیشنهاد می کنم برای این پدیده جریمه قابل توجه برای تلفن مربوطه در نظر گرفته شود . چنانچه نیاز به توضیح بیشتر باشد در خدمت هستم ارادتمتد مسعود یغمایی
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۳:۵۹ ۰۱ مرداد ۱۴۰۲
من درخواست سرویس FTTL داده ام ولی بهم گفتن منطقه شما قدیمی ساخت هست ولی اگه 10 نفر تقاضا کتبی جمع کنین برام بیارین براتون کابل نوری راه اندازی میکنیم
من مشتری هستم نه تیم تبلیغاتی
Iran (Islamic Republic of)
آتیلا صادق زاده
۱۳:۴۶ ۲۱ تير ۱۴۰۲
درود. اینکه هیچگاه سرعت خریداری شده با سرعت واقعی همخوانی ندارد یک امر جا افتاده شده
Iran (Islamic Republic of)
M. kaghazgaran
۲۱:۲۸ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
با سلام زمانهای قدیم که تکنولوژی گسترده نبوده جهت تجارت از حیوانات استفاده میشده و دزدان در مسیر کاروانها راهزنی میکردند. با پیشرفت علم و دانش بشر خدا را شکر دست دزدان از جیب مردم کوتاه شده. الان این کار را شرکت مخابرات انجام میده و دستش توی جیب مردم بدبخت است.
Iran (Islamic Republic of)
محمودعلی نقوی
۱۴:۲۷ ۱۵ آذر ۱۴۰۱
باسلام.حال که سرعت اینترنت تلفن ثابت اینقدر آوردید پایین که اصلا قابل استفاده نیست و سرویسهای اینترنت ماهانه با کمترین استفاده در انتهای تاریخ انقضا ازبین میرود(بخاطرسرعت پایین قابل استفاده نیست) پیشنهاد میشود هزینه دیتا را از قبض تلفن حذف کنید.
Iran (Islamic Republic of)
زابد آهورانی
۱۷:۳۶ ۲۵ تير ۱۴۰۱
سلام و درود
من موندم مشکل دکل و انتن روستایی رو کجا و ب کی بگم خداشاهدع 4ماهه دکل روستامون خرابه و نمیشه زنگ زد نمیشه پیام متنی فرستاد روستای ما یجایی هست با جاده صعب العبور ت رو خدا اگه کسی میشناسید بگین تا مشکلمونو بگم چون از بخشدار و فرماندار خسته شدم ک جواب نمیدن استان سیستان و بلوچستان شهرستان نیکشهر بخش آهوران روستای دشتوک
Iran (Islamic Republic of)
صغرا براتی مثلا
۰۸:۴۷ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
سلام پیشنهاد میکنم به جای اینکه گوینده میگه قادرر به پاسخ گوی نمیباشه که ادم دلشوره میگیره بگید امکان پاسخ گویی ندارد قادر که میگید احساس فلجی ناقصی به ادم دست میده تشکر از زحمات شما
Iran (Islamic Republic of)
....
۱۴:۰۹ ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
.
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۱۰:۱۵ ۱۰ خرداد ۱۴۰۱
دزدتر از مخابرات سراغ ندارم، خجالت نمی کشید برای مبالغ ناچیز برای سلب امتیاز خط پیام میدین.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۱۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
خواهشاً جهت مصرف اینترنت همراه اول را بررسی کنید وقتی وارد برنامه میشوی واقعا بطور عادلانه مصرف کنی بازهم چند گیگ از حجم مانده اینترنت کم می‌کنه بعضی به سختی اینترنت شارژ میکنند پول ندارند چهار روز نیست 6 گیگ را دست دادم از دیشب تا الان چهار گیگ بی دون منصفانه از حجم کم شده اینقدر اینترنت مصرف نکردم چرا اینطوری شده فکری به حال مردم شود ممنون
Iran (Islamic Republic of)
اقایی
۲۱:۱۸ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
چرا تلفن ثابت خونه رو رسیدگی نمیکنن.. ؟؟؟ وصل بشه..
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۶:۱۹ ۳۰ دی ۱۴۰۰
با سلام
علی رغم تماسهای تبلیغاتی از طریق تلفن ثابت و مزاحمتهای وقت و بی وقت ایجاد شده متاسفانه مدتی هست که تلفن منزل بنده در بازه های زمانی متغیر بصورت روزانه با تماسی از یک شماره ثابت با حدود بیست تماس مکرر مواجه است که علی رغم تاثیر بر سلامت روح و روان خانواده و صلب آرامش و عدم امکان استراحت اعضای خانواده، در صورت برداشتن تلفن هم شخص تماس گیرنده بنظر عقب مانده ذهنی یا بیمار بنظر میآید که قادر به صحبت نبوده و حتی درک درستی از توضیحات اشتباه بودن تماس و ایجاد مزاحمت ندارد.
حال برای خلاص شدن از این معضل و معضلات پیش آمده یا حتی ثبت شکایت هیچ راه حل بی دردسر از قبیل کد دستوری یا امکان بلاک نمودن تماس گیرنده یا ثبت درخواست پیگیری غیر حضوری از مخابرات پیشبینی نشده و پیچیدگی ایجاد شده در جهت فراهم کردن بستر آزار اذیت بنظر میرسد!
چراکه خصوصا در این شرایط کرونایی برای انجام چنین کاری نیاز به مراجعه حضوری صرف وقت و زحمت شخص آزاردیده هست تا در نتیجه به ایشان تذکر داده شود یا یک هفته تلفن ایشان قطع شود!؟
پیشنهاد میگردد امکان مسدودی برای شماره تلفنهای ناخواسته از طرق غیرحضوری مانند کدهای دستوری یا اپلیکیشن فراهم گردد تا در صورت عدم رفع مزاحمت لااقل با ثبت شکایت بصورت غیر حضوری از طرق قانونی پیگیری شود و تبعات سخت تر در نظر گرفته شود تا بازدارندگی داشته باشد.
Iran (Islamic Republic of)
مشترک
۱۵:۵۷ ۳۰ دی ۱۴۰۰
سلام
بخاطر کیفیت نامناسب شبکه مخابرات در منطقه ما در تهران در شهرک ژاندارمری، اینترنت ای دی اس ال قابل ارائه با سرعت ۳ مگابایت بر ثانیه میباشد که از این سه مگابایت هم چقدر قابل بهره برداری باشد!
نمیدانم بعد از اینهمه قول و قرار و وعده وعید که اینترنت وی دی اس ال و یا این دست امکانات تا پایان ۱۴۰۰ در کشور قابل استفاده و همه گیر خواهد بود نمیدانم با این اینترنت ای دی اس ال ۳ مگابایت و آرزوی افزایش سرعتش به ۸ و یا بیشتر چطور در خواب به وی دی اس ال میشه فکر کرد!؟
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۱:۰۷ ۰۳ دی ۱۴۰۰
سلام.چندسال است که از سرویس اینترنت خانواده استفاده میکردیم.ولی چند روزی است سرعت اینترنت کاهش یافته که وقتی بررسی کردیم.متوجه شدیم بدون هماهنگی سرویس را تغییر داده و علاوه بر کاهش سرعت هزینه بالاتری را متقبل شده ایم. که این یک نوع سوءاستفاده و بی احترامی به حق مردم میباشد.
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۲۳:۵۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۹
سامانه ثنا قوه قضاییه خطا میده و متصل نمیشه لطفا پیگیری فرمایید باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
تهمینه طلایی
۰۸:۱۱ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
در تاریخ ۲۵ دی صورت حساب مبایلم رو پرداخت کردم بعد دوباره برای من بدهی پیشین زدین چطور ممکنه!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
علی قربانی
۲۰:۳۱ ۱۹ آذر ۱۳۹۹
با سلام و خسته نباشید عرض شود اینجانب از استان آذربایجان غربی شهرستان پلدشت مزاحم میشم در این شهر بلوار کشاورز کوچه فجر حدود ۱۳سال هست که زندگی میکنیم وای متاسفانه نه در این منطقه اینترنت بسته جواب نمیدهد و از تلفن ثابت هم به لطف شما مسیولین محرم هستیم و هر بار که به شرکت مخابرات شهرستان مراجعه میکنیم دو سه ماهه وقت می‌دهند که خط تلفن بکشن فکر کنم شبکه از این محل حدود ۵۰۰متر فاصله داره ولی متاسفانه الان ۱۳سال گذشته ولی دو سه ماهه اینها تموم نشد از شما عاجزانه خواهشمندیم حداقل بخاطر دانش آموزان که شده به این منطقه خط تلفن راه اندازی نماییم از طرف ۱۰۰ خانواده ساکن در این منطقه
Iran (Islamic Republic of)
رسول یزدانی
۲۲:۳۸ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
سلام من اهل روستای حسن آباد آبریزه شهرستان تیران استان اصفهانم.الان دوساله همراه با چند تا از همسایه ها دنبال خط تلفن هستیم و کلی رفتیم و اومدیم و چون بالاتر از خونه های ما یک زمین نساخته هس بهمون تلفن نمیدن و میگن باید ساخته بشه تا بتونیم از روی دیوارش براتون سیم بکشیم حتی گفتیم تیر بزنید با هزینه خودمون ولی حالا پول خط رو گرفتن و میگن نمیشه اونجا پست نداریم .تورو خدا اگه این سایت واقعیه یه کاری بکنید بخدا عذاب میکشیم بخاطر مدرسه بچه ها و اینترنت دیگه خسته شدیم بس مارو به همدیگه پاس دادن بخاطر پنجاه متر جا که هنوز نساخته مونده تورو قرآن یه کار بکنید ممنون میشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
با وجود گذشت بیش از شش ماه از ثبت شکایت در سامانه مذکور، همچنان شکایت بررسی نشده و بی پاسخ مانده، لطفا رسیدگی شود.
Iran (Islamic Republic of)
آتیلا صادق زاده
۱۳:۵۲ ۲۱ تير ۱۴۰۲
جناب ناشناس خودتان می گویید شش ماه از شکایت من گذشته . برای پیگری ابتدا می بایست مکرر هر هفته شکایت خویش را بروزرسانی کرده و وقتی مشمول زمان سال و عمدتا دهه شدید آنگاه شاید احتمالا یکی در نهایت بگوید ه .... ا