فرمانده سپاه ناحیه اهر از اجرای سه مرحله‌ای رزمایش مواسات و کمک مومنانه در مناسبت‌های آینده در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سرهنگ پاسدار صفی فرمانده سپاه ناحیه اهر گفت: رزمایش مواسات و کمک مومنانه طی سه مرحله در مناسبت‌های دهه‌ امامت و ولایت، دهه‌ اول محرم و دهه‌ آخر ماه صفر از اربعین تا رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام رضا (ع) در شهرستان اهر برگزار خواهد شد.

او ضمن قدردانی از زحمات و کمک‌های مومنانه مسئولان و خیران در جریان اجرای چند مرحله از این رزمایش در ماه‌های گذشته، گفت: خیران اهری در رزمایش‌های پیش از این به منظور حمایت از اقشار ضعیف و آسیب دیده از شیوع کرونا ویروس از همدیگر سبقت می‌گرفتند و در مرحله اول رزمایش مواسات و کمک مومنانه، علاوه بر کمک سپاه عاشورا، خیران شهرستان اهر نیز بیش از ۱۰۰ میلیون تومان کمک مالی کردند که جای تقدیر و تشکر دارد.

او افزود: همچنین سپاهیان و کارکنان نهاد‌های شبه دولتی نیز در این راستا از حقوق دریافتی و جان و مال خودشان به منظور لبیک به فرامین رهبری دریغ نکردند.

سرهنگ پاسدار صفی هدف از برگزاری رزمایش مواسات و کمک مومنانه در مناسبت‌های پیش رو را کمک به اقشار نیازمند ساکن در مناطق حاشیه‌ای شهر که از قبل بیماری کرونا ویروس دچار مشکل شده اند عنوان کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.