رئیس اداره راهداری قلعه گنج گفت: بارش شدید باران به ویژه در مناطق کوهستانی بالا دست به بیش از ۳۶۰ کیلومتر از راه‌های روستایی این شهرستان خسارت وارد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد هادی بهبودی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قلعه گنج گفت: بارش شدید باران طی عصر دیروز و دیشب به ویژه در مناطق کوهستانی بالا دست سبب شد تا بیش از ۳۶۰ کیلومتر از راه‌های روستایی این شهرستان دچار خسارت شود.

او با اشاره به خسارت سیلاب به ۱۷ دستگاه آبنما در محور‌های ارتباطی قلعه گنج افزود: در این فصل، بارش باران‌های سیل آسا محور‌های ارتباطی این شهرستان را از لحاظ سیلاب تهدید می‌کند که تقریبا در هر ماه بیش از ۶ تا ۸ مورد بارندگی داریم.

بهبودی با بیان اینکه برای بازگشایی و تیغ زنی راه‌های خسارت دیده، دستگاه‌های راهداری به مناطق خسارت دیده اعزام شده اند، تصریح کرد: با اطلاع رسانی ستاد حوادث شهرستان و دهیاری‌ها در صورت نیاز به تیغ زنی لودر و گریدر برای بازگشایی و تیغ زنی به مناطق مورد درخواست اعزام می‌شود.

او افزود: کار تیغ زنی راه‌های روستایی که سیلاب سبب آب بردگی و تخریب بستر این راه‌ها شده است، انجام می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قلعه گنج گفت: متاسفانه چند روز بعد به دلیل تکرار بارش‌ها بایستی مجددا کار تیغ زنی انجام شود که با توجه به کمبود امکانات کار تیغ زنی همه محور‌ها از توان این مجموعه خارج است و نیاز به دستگاه‌های کمکی داریم.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار