مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری، از اجرای طرح ذبح ٥٠ قربانی در این استان با مشارکت برنامه سمت خدا خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدرضا مظاهری مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری، از اجرای طرح «از قربان تا غدیر» در استان خبر داد و گفت: طرح ذبح ۵۰ قربانی در دهه امامت و ولایت با همکاری خیرین و مشارکت برنامه سمت خدا به ارزش ریالی یک میلیارد ریال اجرا می‌شود.

او افزود: برنامه‌های متنوعی در راستای طرح «از قربان تا غدیر» در سطح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری اجرا خواهد شد.


بیشتر بخوانید


مظاهری اضافه کرد: در این طرح که به مناسبت دهه امامت و ولایت صورت می‌گیرد ۵۰ ذبح قربانی با مشارکت برنامه سمت خدا در کانون‌های فرهنگی هنری اجرا می‌شود.

او با اشاره به اینکه تاکنون سه مرحله از اجرای طرح نذر قربانی توسط کانون‌های فرهنگی هنری مساجد انجام شده است افزود: مرحله چهارم طرح نذر قربانی در دهه امامت و ولایت در ۵۰ کانون فرهنگی هنری مساجد استان اجرا می‌شود.

مظاهری گفت: توزیع گوشت‌های قربانی توسط کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در ۵۰ نقطه استان در شهر‌ها و روستا‌ها بین خانواده نیازمندانی که با توجه به شیوع ویروس کرونا مشکلات معیشتی پیدا کرده‌اند، انجام می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۲۸ آبان ۱۳۹۹
لطفاً مبلغي كه واريز ميكنيم پيامي نمياييدخواهشاً جواب ميداديد بهتر بود
آخرین اخبار