معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان همدان از اجرای طرح توانمندسازی زنان و دختران روستایی با پوشش بیش از ۵۲۰ سوادآموز در استان خبر داد.

سواد آموزی برای ۵۲۰ نفر از زنان روستایی استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، خدابنده لو، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان همدان گفت: طرح توانمندسازی زنان روستایی با شرکت ۵ هزار و ۳۰۰ سوادآموز در کل کشور اجرا شد که از این میزان بیش از ۵۲۰ سوادآموز از استان همدان شرکت داشتند.

خدابنده لو افزایش پوشش تحصیلی زنان و دختران روستایی بازمانده از تحصیل، فراهم کردن زمینه‌های رشد و شکوفایی استعداد‌ها و توانمندی‌های زنان و دختران روستایی و توانمند سازی آنان در زمینه مهارت‌های زندگی و ارتقای کمی و کیفی شاخص‌های دسترسی به منابع و امکانات به ویژه در حوزه آموزش، تسهیل در بهبود فرآیند‌های یاددهی و  یادگیری با افزایش سطح انگیزشی از اهداف اجرای این طرح است.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان همدان اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح، تعدادی وام خود اشتغالی هم به زنان و دختران شرکت کننده پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۵:۰۰ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
باادامه وضعیت موجود(گرانی وعدم تامین نیازهای اولیه توسط خانواده ها) برای تحصیل حدود30سال دیگربچه هایمان همانند شما نهضت سوادآموزی میروند.