مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه از واحد‌های تولیدی خواست از ظرفیت سامانه "سکوک" استفاده کنند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بیژن کردستانی با اشاره به فعالیت سامانه کشوری کسب و کار گفت: این سامانه کشوری به منظور تسهیل در تامین مواد اولیه و یا فروش محصولات واحد‌های تولیدی در سراسر کشور و ارتباط بین آن‌ها فراهم شده است.

او  با بیان اینکه برخی از واحد‌های تولیدی هنوز از ظرفیت یکدیگر با خبر نیستند، اضافه کرد: راه‌اندازی این سامانه می‌تواند تعامل بین واحد‌های تولیدی را در زمینه مواد اولیه و محصولات افزایش دهد.

به گفته مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه، در سامانه سکوک واحد‌ها می‌توانند با اعتبار الکترونیکی خرید انجام دهند و سرمایه در گردش مستقیم به آن‌ها پرداخت نمی‌شود.

کردستانی بیان کرد: در این سامانه علاوه بر امکان خرید مواد اولیه و محصولات، خدمات حمل و نقل و لجستیک نیز برای ارسال کالا، مواد اولیه و محصولات ارائه می‌شود.

به گفته این مسئول، در صورت استقبال صاحبان کسب و کار، در آینده خدمات بیشتری هم در این سامانه ارائه خواهد شد.

او با اشاره به اینکه عضویت در سامانه سکوک به سه شیوه است، یادآور شد: برخی از اعضا هیچگونه خرید و فروشی انجام نمی‌دهند فقط از ظرفیت تبلیغات رایگانی که در این سامانه برای آن‌ها فراهم شده استفاده می‌کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه افزود: برخی اعضا عضو عملیاتی هستند یعنی خرید و فروش انجام می‌دهند که بعد از اعتبارسنجی این اعضا برای ان‌ها برات الکترونیکی صادر می‌شود که می‌توانند از طریق اعتبار الکترونیکی که برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود خرید و فروش انجام دهند.

به گفته کردستانی، دسته دیگر هم اعضای ویژه سامانه هستند.

او  با بیان اینکه عضویت در این سامانه و استفاده از آن شرایط دشواری ندارد فقط صاحبان کسب و کار نباید بدهی معوق بانکی داشته باشند، یادآور شد: به علاوه پرداخت کارمزد سامانه که رقم چندان زیادی نیست هم باید انجام شود.

کردستانی بیان  کرد: این سامانه امکانات خوبی در اختیار صاحبان کسب و کار قرار می‌دهد که پیشنهاد می‌کنیم صاحبان بنگاه‌های تولیدی با مراجعه به پایگاه www.sakkook.ir با خدمات و جزئیات آن بیشتر آشنا شوند.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.