سعدالدین ضمن تکذیب خبر کمبود ماسک در استان سمنان گفت: مشکلی برای تأمین ماسک و اقلام بهداشتی در استان وجود ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حسن سعدالدین مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان در نشست ویدئوکنفرانسی کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا با فرمانداری و بخشداری‌های استان سمنان ضمن بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی در انجام دستورالعمل‌های بهداشتی، الگو باشند و باید فرهنگسازی‌های لازم در بین آحاد مردم برای انجام نکات آموزشی تشدید شود، گفت: مشکلی برای تأمین ماسک و اقلام بهداشتی در استان وجود ندارد و خبر‌هایی مبنی بر کمبود اقلام بهداشتی در استان صحت ندارد.
او بابیان اینکه اصنافی که در معرض دید اقشار مردم هستند، باید حساسیت آنان در انجام نکات بهداشتی بیشتر باشد، افزود: مسئولان قدردان تلاش‌های مردم در امر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هستند و این رویه‌های مثبت با گسترش فرهنگسازی‌ها ادامه یابد.

ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی

مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان با اشاره به اینکه محدودیت‌های کرونایی همچنان در استان برقرار است، تصریح کرد: اگر شرایط رنگبندی استان سمنان ازنظر میزان ابتلاء مردم به کرونا بهبود یابد به معنای کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم نبوده و اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی پایان پذیر نیست.
سعدالدین با تأکید بر لزوم بهرهگیری از ظرفیت بسیج و اقشار مردم برای مقابله با کرونا ویروس بیان کرد: در هر کاری که مردم مشارکت داشته باشند، آن کار پایدار و ماندگار خواهد بود.
او بابیان اینکه مسئولان مربوطه در نظارتها، به دنبال مچگیری نباشند و خودارزیابی‌ها در مقابله با کرونا ویروس افزایش یابد، ابراز کرد: از ارائه خدماتی که منجر به تجمع میشود، خودداری شود و بخشنامه دورکاری برای کارکنانی که در معرض خطر قرار دارند، همچنان پابرجا است.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.