مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت:براساس آمار اولیه در عید سعید قربان امسال خیران نیک اندیش بیش از شش میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان نذورات و قربانی به نیازمندان اهدا کردند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه براساس آمار اولیه در عید سعید قربان امسال خیران نیک اندیش بیش از شش میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان نذورات و قربانی به نیازمندان اهدا کردند، گفت: دفاتر و درگاه‌های پرداخت این نهاد همچنان به منظور دریافت نذورات مردم خیر استان فعال است.

 محسن رخصی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و چهار درگاه پرداخت الکترونیک برای دریافت نذورات و قربانی‌های مردم خیر استان فعال بوده است، گفت: براساس آمار اولیه مردم خیر استان کرمانشاه در این عید سعید بیش از شش میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به نیازمندان اهدا کردند.

رخصی با بیان اینکه بخشی از این نذورات نقدی بوده، عنوان کرد: تمامی نذورات نقدی خیران به گوشت گرم و قربانی تبدیل شده و در میان نیازمندان توزیع شده است.

او با بیان اینکه همچنان چهار مسیر و درگاه الکترونیکی برای دریافت نذورات مردم خیر استان فعال است، بیان کرد: این درگاه‌ها شامل مراجعه به سایت emdad.ir، شماره گیری کد *۸۸۷۷# از طریق تلفن‌های همراه، تماس با شماره ۰۹۶۸۸۷ و واریز وجوه نقدی به شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷ است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه بیان کرد: امیدواریم میزان نذورات مردمی در عید قربان با توجه به فعال بودن درگاه‌های پرداخت الکترونیک افزایش چشمگیری یابد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.