معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت:پروژه‌هایی که برای شهر‌ها تعریف می‌شوند باید از این قابلیت برخوردار باشند که در توسعه شهر و شکل‌گیری یک درآمد پایدار برای شهرداری اثرگذار باشند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مهرداد سالاری معاون عمرانی استاندار کرمانشاه در نشست بررسی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی شهر‌های هرسین، بیستون، اسلام آباد، روانسر و قلعه گفت: پروژه‌هایی که برای شهر‌ها تعریف می‌شوند باید از این قابلیت برخوردار باشند که در توسعه شهر و شکل‌گیری یک درآمد پایدار برای شهرداری اثرگذار باشند.

او بیان کرد: شهرداری‌ها اموال عمومی هستند و باید منابع آن‌ها در راستای منافع مردم و توسعه شهر هزینه شوند.

سالاری تاکید بر اینکه باید تفکر توسعه‌ای بر شهرداری‌ها حاکم باشدبیان کرد: منابع مالی باید در پروژه‌هایی به کار گرفته شوند که از توجیه اقتصادی برای شهر و شهروندان برخوردار باشد.

معاون عمرانی استاندار بیان کرد: در کنار اجرای پروژه‌ها، برنامه بهره‌برداری از یک پروژه نیز بسیار مهم است و باید در همه طرح‌ها لحاظ شود.

او از اجرای طرح‌های خدماتی و گردشگری در شهر‌ها دفاع کرد و گفت: شهر‌های توریستی مانند شهر بیستون باید به دنبال ایجاد مجموعه‌های خدماتی و تفریحی مناسب برای جذب گردشگران باشند.

او  تاکید کرد: نسخه‌های توسعه هر شهر با شهر دیگر متفاوت است و باید دارای توجیه سرمایه‌گذاری و بر اساس ظرفیت‌ها و نیاز‌های آن شهر طرح‌ریزی شود.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.