شرکت گاز استان خوزستان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ قطع گاز در برخی از مناطق کلانشهر اهواز از فردا شب به مدت ۲۴ ساعت به منظور انجام تعمیرات اضطراری اعمال می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان، قطع گاز در برخی مناطق اهواز از فردا شب به مدت ۲۴ به منظور انجام تعمیرات اضطراری انجام خواهد شد.

براساس این اطلاعیه، گاز مناطق امانیه، خیابان فلسطین، سپاه، نو، خیابان مدرس، حدفاصل خیابان فاطمی تا سپاه، کوچه سالار، منازل ۴۰ دستگاه راه‌ آهن جنب پل لشکر و همچنین ادارات مستقر در خیابان‌های مذکور در اهواز، از ساعت ۲۰ دوشنبه ۱۳ مرداد به مدت ۲۴ ساعت قطع می‌شود و در این مدت مشترکان از دستکاری کنتور و رگولاتور منازل و اماکن خودداری کنند.

این اطلاعیه افزوده است: درصورت نیاز، شماره امداد گاز ۱۹۴ به صورت شبانه روزی، آمادگی رسیدگی به درخواست مشترکان و مصرف کنندگان گاز طبیعی در مواقع ضروری یا حوادث است.

استان خوزستان بیش از ۹۶۰ هزار اشتراک گاز شهری، روستایی و صنعتی دارد که کلانشهر اهواز با بیش از ۲۹۸ هزار مشترک شهری و ۲۴ هزار مشترک روستایی بیشترین تعداد مشترکان را در این استان دارد.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: قطع گاز ، گاز شهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.