امروز طی جلسه‌ای چک آخرین قسط از مبلغ حمایتی موسسه دانشمند در وجه استارتاپ توانیتو به مدیرجوان این استارتاپ تحویل داده شد.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، ظهر روز یکشنبه ۱۲ مرداد در محل موسسه تحقیق و توسعه دانشمند بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی طی جلسه‌ای چک آخرین قسط از مبلغ حمایتی موسسه دانشمند در وجه استارتاپ توانیتو به وحید رجبلو، مدیرجوان این استارتاپ تحویل داده شد؛ بدین ترتیب با پرداخت آخرین قسط از ۴ قسط، تمام تعهدات موسسه دانشمند در قبال این استارتاپ در کمتر از یکسال از شروع توافق با توانیتو، پرداخت شد.

در این جلسه بهزاد معین مدیرعامل شرکت توسعه دانش بنیان سینا که به عنوان بازوی سرمایه گذاری خطرپذیر موسسه دانشمند فعالیت می کند، ضمن تاکید بر اهتمام ویژه مجموعه از ادامه دار بودن روند حمایتی این موسسه با اولویت حمایت از شرکت‌های فعال در زنجیره ارزش بنیاد خبر داد.

گفتنی است توانیتو یک پلتفرم جامع ارتباطی است که با هدف تأمین نیاز‌های خدماتی وکالایی توانجویان، سالمندان، بیماران خاص و مادران باردار طراحی و تولید شده است. علیرغم حضور شرکت‌های مختلف خدماتی در سراسر دنیا که کالا و خدمات را به عموم جامعه عرضه می‌ کنند، توانیتو گروه خاصی را هدف قرارداده است که نیازهایشان کمتر دیده شده و برای تأمین نیاز‌های روزانه وابسته به کمک و همکاری دیگران هستند.

 وحید رجبلو کارآفرین ۳۳ ساله با معلولیت ۹۸ درصدی بنیان گذار این استارتاپ است که به تازگی از سوی سازمان غیرانتفاعی اتاق بین المللی جوانان (JCI) در لیست۱۰ جوان ممتاز دنیا در سال ۲۰۲۰ قرار گرفته است. پلت فرم مورد طراحی او در راستای حمایت‌های بنیاد مستضعفان از ایده‌های نو و مستعد رشد پس از ارزیابی‌های لازم، سال گذشته در لیست شرکت‌های مورد حمایت صندوق سرمایه گذاری خطر پذیر سینا موسسه دانشمند قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار