معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان گفت: این دانشگاه در جدیدترین نتایج نظام رتبه‌بندی وبومتریکس با ۱۷۶ پله ارتقا در جایگاه ۱۴۸۰ در میان دانشگاه‌های جهان قرار گرفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان گفت: این دانشگاه در جدیدترین نتایج نظام رتبه‌بندی وبومتریکس (ژوییه ۲۰۲۰) با ۱۷۶ پله ارتقا نسبت به رتبه ژانویه ۲۰۲۰ در جایگاه ۱۴۸۰ در میان دانشگاه‌های جهان، ۲۰ در بین دانشگاه‌های کشور و ۷ در میان دانشگاه‌های جامع وزارت علوم قرار گرفت.

مجید منعم زاده با اشاره به اینکه نظام رتبه بندی وبومتریکس هر ساله دو مرتبه و در دی‌ماه و تیرماه (ژانویه و ژوییه) ارزیابی و نتیجه ان در وبگاه این نظام رتبه‌بندی اعلام می‌شود، افزود: رتبه‌بندی وبومتریکس متشکل از یک پایگاه داده شامل ۱۵۰۰۰ دانشگاه و بیش از ۵۰۰۰ موسسه و مرکز تحقیقاتی می‌باشد.

او با بیان اینکه مهمترین منبع بررسی برای تجزیه و تحلیل و رتبه‌بندی، دامنه دانشگاهی است و رتبه‌بندی‌ها بر اساس ۴ شاخص اصلی ارائه می‌شود گفت: رتبه‌بندی وبومتریکس میزان فعالیت علمی و آموزشی وب‌سایت‌های دانشگاه‌ها و موسسات علمی و آموزشی را بصورت دوره‌ای و شاخص‌های رتبه‌بندی وبومتریکس میزان توجه موسسات علمی و دانشگاه‌ها را به نشر اینترنتی نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.