رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: سختگیری‌ها در تعطیلات پیش رو بیشتر می‌شود لذا مردم در تدارک برگزاری جشن و مهمانی نباشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: افزایش شیوع بیماری کووید ۱۹ می‌طلبد هم استانیان نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه بیشتری نشان دهند.

او با بیان اینکه ممکن است برخی از هم استانیان در تعطیلات عید سعید غدیر در تدارک برگزاری جشن و مهمانی باشند ضمن هشدار نسبت به خطرات جدی برگزاری چنین محافلی افزود: با توجه به اوج گیری شیوع بیماری کووید ۱۹ ستاد استانی مقابله با کرونا بطور سخت گیرانه‌تر وارد عمل خواهد شد.


بیشتر بخوانید


شیرانی اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان بعنوان حافظ و حراست کننده بهداشت عمومی با همکاری دستگاه‌های انتظامی و قضایی با جدیت در این خصوص اقدام خواهد کرد.

او با بیان اینکه ۷۰ درصد از هم استانیان موازین بهداشتی را به خوبی عمل می‌کنند ادامه داد: به عنوان دستگاه حاکمیتی باید از این افراد در برابر کسانی که نسبت به رعایت هشدار و پروتکل‌های بهداشتی سهل انگار هستند صیانت کرد.

شیرانی به بار مالی و خسارات جانی سهل انگاری برخی از شهروندان در رعایت موازین بهداشتی پیشگیری از شیوع بیماری کووید ۱۹ اشاره کرد و اظهار داشت: در همین راستا در هفته جاری و هفته آینده ضمن تشدید نظارت‌ها بر اماکن ارائه دهنده خدمات عمومی با متخلفین برخورد جدی بعمل خواهد آمد.

او از پلمپ ۲۰ مرکز خدماتی در هفته گذشته از سوی شبکه‌های بهداشت و درمان در شهرستان‌های تابعه خبر داد و افزود: متاسفانه عدم توجه به پروتکل‌های بهداشتی منجر به تعطیلی یکی از سازمان‌های دولتی گردید.

شیرانی گفت: با حمایت و تاکید استاندار به سازمان‌های دولتی که پروتکل‌های بهداشتی پیشگیری از شیوع بیماری کرونا را رعایت نکنند تذکر و درصورت عدم توجه، به تخلفات اداری ارجاع خواهند شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار