رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از افزایش نظارت بر فعالیت عاملان توزیع سیمان در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: بر اساس مصوبه جدید ستاد تنظیم بازار کشوری و اعلام سازمان حمایت، سیمان در فهرست کالا‌های اولویت دار قرار گرفت.

او بیان کرد: نرخ فروش در درب کارخانه برای هر تن سیمان پاکتی خاکستری ۲۸۵ هزار تومان و برای هر تن سیمان فله‌ای ۲۴۰ هزار و ۸۰۰ تومان تعیین شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به نشست مشترک سازمان حمایت با انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان مقرر گردیده تحویل سیمان توسط واحد‌های تولیدی منحصراً به عاملین توزیع رسمی و مطابق دستورالعمل مربوطه صورت گیرد.

صادقی با اشاره به توافق اعضای جلسه تنظیم بازار برای تأمین بهنگام سیمان مورد نیاز گفت: سیمان مورد نیاز انبوه‌سازان، پروژه‌های عمرانی و سایر مصارف عمده، واحد‌های تولیدی مکلف به تحویل بار به قیمت مصوب درب کارخانه به انبوه سازان، پروژه‌های عمرانی و سایر مصارف عمده با معرفی نامه رسمی هستند.

او افزود: بازرسان این سازمان بر فعالیت عاملان توزیع سیمان نظارت می‌کنند و متخلفان برای ابطال عاملیت فروش و قطع تحویل سیمان به مراجع قانونی معرفی خواهند شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: انواع ماسک و مواد ضدعفونی کننده، گوشت مرغ، لوازم خانگی و تایر سواری و باری از دیگر کالا‌هایی هستند که در اولویت بازرسی‌ها قرار دارند و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با همکاری و تعامل دیگر دستگاه‌های اجرایی و اصناف، در کنار دیگر کالا‌ها، بر فرایند تأمین و توزیع این کالا‌ها نظارت جدی دارند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.