مربی دو و میدانی گفت: من با درخواست سرپرست فدراسیون دو و میدانی هدایت شیری را قبول کردم.

هادی سپهرزاد مربی دو و میدانی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره همکاری با بهنام شیری پرتابگر دیسک کشورمان اظهار کرد: طبق درخواست مبینی سرپرست فدراسیون دو و میدانی هدایت شیری را برعهده گرفتم. در جلسه با مبینی خواستار تغذیه مناسب، تامین امکانات سخت افزاری و اسکان شیری در حد توان فدراسیون شدم.

او ادامه داد: بحث بستن قرارداد من با شیری در جلسه با سرپرست فدراسیون دو و میدانی مطرح نشد و فقط درباره مسائل فنی صحبت کردیم.

سپهرزاد گفت: همه تلاش خود را می‌کنیم که به هدف خود دست یابیم. من با هر ورزشکاری که کار کرده ام مدال آسیایی کسب کرده است. امیدوارم شرایط به گونه‌ای شود که شیری بتواند سهیمه المپیک کسب کند. به نظرم اگر مشکلات به وجود نمی‌آمد این ورزشکار می‌توانست به المپیک راه یابد.

دو و میدانی کاران براساس شایستگی کمک هزینه دریافت کرده اند

او درباره اینکه کمک‌های مالی به شاگردان اعضای شورای فنی تعلق گرفته است، گفت: من عضو شورای فنی هستم، اما علی ثمری شاگردم کمک مالی دریافت نکرده است. ۱۰ نفر از آقایان و ۱۰ نفر از بانوان که جایگاه بالاتری نسبت به سایر ورزشکاران داشتند و علاوه بر این ۲۰ دونده جوان به انتخاب کمیته فنی و همه افرادی که در تاپ لیست دوندگان کشورمان قرار دارند و جزو نفرات اول هستند کمک مالی فدراسیون را دریافت کردند. در مجموع همه ورزشکارانی که شایستگی لازم را داشتند در این لیست قرار گرفتند.

سپهرزاد افزود: به هر حال فدراسیون دو و میدانی در این شرایط کرونایی قصد کمک به ورزشکاران را داشته و این موضوع باید به فال نیک گرفته شود و نباید برخی از افراد فقط تخریب کنند. مدیران فدراسیون سابق هیچ کاری نمی‌کردند، اما همه مسائل را در بوق و کرونا می‌کردند.

محبوبیت کیهانی در بین ورزشکاران مشخص است

او درباره ثبت نام کیهانی رئیس سابق فدراسیون دو و میدانی در انتخابات این فدراسیون اظهار کرد: ۶ سال است که مربی هستم و وظیفه خود را به خوبی انجام می‌دهم و دخالتی در انتخابات نمی‌کنم. محبوبیت کیهانی در بین ورزشکاران مشخص است و اگر فقط آرای دوندگان و مربیان را جمع کنند به طور حتم او نفر آخر می‌شود.

عضو شوای فنی دو و میدانی گفت: به هر حال فدراسیون دو و میدانی قصد دارد رکورد گیری از ورزشکاران را برگزار کند، اما زمانش هنوز مشخص نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار