به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسین باقری مدیر طرح سیانجی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران گفت: خوشبختانه ظرفیت تبدیل کافی در کارگاههای تبدیل وجود دارد و آمادگی داریم در صورت نیاز و افزایش استقبال متقاضیان، این ظرفیت را باز هم افزایش دهیم.
او در ادامه با اشاره به اینکه آیا دوگانه سوزکردن، آسیب به موتور خودرو میزند یا خیر؟ گفت: این موضوع صحت ندارد چرا که این نوع خودروها به صورت استاندارد و زیر نظر سازمان ملی استاندارد فرآیند تبدیلشان انجام میشود.
باقری در ادامه در خصوص فرآیند گازسوز کردن خودروهای تاکسی اینترنتی گفت: براساس مصوبه، تاکسی های اینترنتی در فاز دوم ثبت نام برای دوگانه سوز کردن قرار دارند.
بیشتر بخوانید
او در خصوص کاهش سهمیه بنزین خودروهای وانت بار تصریح کرد: این موضوع زیر نظر وزارت کشور بوده و بحث عملکرد خودروها بر اساس پیمایش در کارگروهی به نام بند ۸ سنجیده میشود.
مدیر طرح سیانجی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران در خصوص مزایای سیانجی نسبت به بنزین گفت: آلایندگی کمتر، عدد اکتان بالا (۱۳۰)، افزایش راندمان ۱۵ درصدی، فراوانی و قیمت مناسب سیانجی از مزایای این فرآورده در کشور است.
انتهای پیام/