سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۷ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات توسط آتش نشانان شهرکردی انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عنایت‌الله راهنورد سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد اظهار داشت: دیروز شنبه ۱۱ مرداد ۹۹ شاهد تصادف زنجیره‌ای در محور شهرکرد به فرخشهر بودیم که در این تصادف سه خودرو پراید، پژو روآو و کامیون تریلی‌کش باهم برخورد کردند.

او با بیان اینکه در این حادثه مأموران آتش نشانی، اورژانس وکلانتری حضور داشتند افزود: متاسفانه این حادثه پنج مصدوم داشت که راننده پژو روآ از ناحیه پا آسیب جدی دیده بود.


بیشتر  بخوانید


راهنورد با بیان اینکه علت حادثه به گفته افسر راهنمایی نیازمند کارشناسی و بررسی دقیق است اضافه کرد: پس از انتقال خودرو‌ها و حصول اطمینان از روان سازی جاده، مأموران به ایستگاه بازگشتند.

او با اشاره به سایر مأموریت‌های این سازمان ادامه داد: یک مورد مار در ناحیه غرب، آتش‌سوزی پیک‌نیک در منزل مسکونی خیابان مولوی و آزادسازی دوکودک درطبقه چهارم آپارتمان واقع در خیابان شریعتی و یک مورد آسانسور تنب بزرگ، آتش سوزی علف هرز در تهلیجان شمالی و جاده دانشگاه آزاد از جمله مأموریت‌های آتش نشانی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

راهنورد گفت: یک دستگاه خودروی آتش نشانی در دانشگاه علوم پزشکی در محل برگزاری آزمون دکترای تخصصی نیز مستقر شده بود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار