رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: دیروز نیرو‌های آتش نشانی همدان ۱۱ عملیات امداد و نجات و اطفای حریق داشتند.

انجام ۱۱ عملیات آتش نشانی و آتش سوزی در جنگل های قاسم آباد همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، آتشپاد محمدرضا بیاناتی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: نیر‌های آتش نشان همدان دیروز در ۸ عملیات اطفای حریق و ۳ عملیات امداد و نجات  شرکت کردند.

او با بیان اینکه به آتش سوزی در جنگل‌های قاسم آباد به سرعت خاموش شد افزود: ۸ مورد آتش سوزی دیروز در همدان داشتیم که  شامل  ۲ مورد حریق منزل در خیابان حکما و شهرک مدنی، ۲ مورد حریق باغ در بلوار بعثت و جاده سداکباتان، حریق جنگل در قاسم آباد، نشت سوخت خودرو در جاده تهران و ۲ مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در جاده رباط و هنرستان بود.

بیاناتی ادامه داد: ۳ عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور در خیابان طالقانی و ۲ مورد نجات افراد محبوس شده در منزل در شهرک مدنی و خیابان شریعتی هم آتش نشانان همدانی انجام دادند و  ۴ نفر طی این عملیات‌های نجات یافتند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان بیان کرد: دیروز شهروندان همدانی ۴۲۲ بار با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته اند که از این تعداد تماس ۱۱ مورد منجر به عملیات شد، ۱۲ تماس برای مشاوره و راهنمایی، ۴۰ تماس اشتباه و متاسفانه ۳۵۹ مورد ایجاد مزاحمت بود.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.