سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اصفهان گفت: از ابتدای سال تاکنون با استانداردسازی کیفیت خدمات هفت هتل در اصفهان کیفیت هتل‌ها چهار درصد بیشتر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حیدر صادقی سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گفت: با توجه به لزوم افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به گردشگران این طرح از سال ۱۳۹۸ آغاز شد و کمیسیون درجه‌بندی تاسیسات گردشگری استان اصفهان برای استاندارد سازی خدمات‌رسانی به گردشگران در واحد‌های اقامتی کار خود را از سال گذشته آغاز کرد.

حیدر صادقی، استاندارد سازی هتل‌های اصفهان را در سال ۱۳۹۹ چهار درصد بیشتر ازمدت مشابه پارسال دانست و افزود: از ابتدای سال تاکنون با استانداردسازی کیفیت خدمات هفت هتل در اصفهان کیفیت هتل‌ها چهار درصد بیشتر شده است.

او واحد‌های اقامتی را یکی از اصلی‌ترین حوزه در چرخه خدمات رسانی به گردشگران برشمرد و گفت: امید می‌رود تا پایان سال مدیران ۹۰ درصد از هتل‌های اصفهان بتوانند گواهی استاندارد و کیفیت خدمات را دریافت کنند.

صادقی، استاندارد سازی کیفیت خدمات هتل‌ها را در توسعه گردشگری موثر دانست و افزود: در حال حاضر ۸۰ هتل در استان آماده است تا در قالب این طرح استاندارد کیفی خدمات خود را افزایش دهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار