معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: اگر بخواهیم وضعیت سفید در شهر‌های خوزستان حفظ شود، باید نظارت‌ها بر اماکن و مشاغل مختلف تداوم داشته باشد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید محمد علوی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: جدیت داشتن در نظارت‌ها برای پیشگری از شیوع کرونا بسیار حائز اهمیت است و اگر بخواهیم وضعیت فعلی در استان حفظ شود، باید بررسی بر اماکن و مشاغل مختلف تداوم داشته باشد.

او در ادامه بیان داشت: این نظارت‌ها با ۳ امتیازدهی زیر ۵۰ امتیاز ضعیف، بین ۵۰ تا ۸۵ متوسط و بالای ۸۵ درصد نیز مطلوب طبقه‌بندی می‌شود.

علوی افزود: نمره ادارات مختلف استان در زمینه تهویه مناسب ۵۰ درصد است و بیش از ۹۵ درصد ادارات از نظر استفاده از ماسک پرسنل مطلوب و استفاده از ماسک ارباب‌رجوع نیز ۹۰ درصد است، اما از نظر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی ۴۰ درصد و از نظر توجه به گندزدایی و ضدعفونی روزانه نیز ۵۰ درصد هستند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز تصریح کرد: بیش از ۹۰ درصد پرسنل بانک‌ها از ماسک استفاده می‌کنند، ولی مراجعه‌کنندگان آن‌ها ۵۰ درصد استفاده ماسک دارند. رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی ۵۰ درصد، تهویه مناسب ۶۰ درصد و دریافت کد رهگیری نیز ۳۰ درصد بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.