تکسیرا: ما به خاطر نبود تمرکز لازم برابر استقلال شکست خوردیم

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: قصد داشتیم ۳ امتیاز بازی با استقلال را تقدیم هواداران کنیم که تمرکز خود را از دست داده و شکست خوردیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، میگوئل تکسیرا مربی تیم فوتبال سپاهان درباره شکست این تیم برابر تیم استقلال اظهار کرد: هفته سختی را پشت سرگذاشتیم . هدف ما  کسب ۳ امتیاز این بازی بود. به هر حال بازی خوبی در نیمه اول ارائه کردیم و موقعیت به استقلال ندادیم، اما در نیمه دوم تمرکز خود را از دست دادیم. تلاش کردیم کار‌های سختی را انجام بدهیم. ما می‌خواستیم ۳ امتیاز این بازی را به هواداران تقدیم کنیم، اما تمرکز نداشتن در نیمه دوم باعث شد گل دوم را دریافت کنیم. در مجموع موقعیت سازی در نیمه دوم نکردیم  و بازی را باختیم.

مربی سپاهان درباره داوری این بازی و اخراج آرش رضاوند بازیکن استقلال گفت: به طور دقیق ندیدم که بازیکن استقلال چگونه اخراج شد، اما فکر می‌کنم همانطور که ما تمام تلاش خود  را انجام دادیم  داور هم همین کار را کرد.

او درباره غیبت قلعه‌نویی در این بازی گفت: غیبت قلعه نویی در بازی تاثیرگذار بود و مهم است که  او کنار ما باشد.

تکسیرا درباره اینکه قلعه‌نویی در بازی آینده روی نیمکت سپاهان می‌نشیند یا خیر، گفت: تمام تمرکز ما روی بازی با نساجی است و نمی‌دانیم که چه اتفاقی رخ می‌دهد. باید نظر پزشکان را در این زمینه بپرسیم و همه چیز به نظر آن‌ها بستگی دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار