وزارت بهداشت فرانسه از بازگشت محدودیت‌های کرونایی برای شهروندان ۱۶ کشور با اوج‌گیری مجدد بحران کرونا در این کشور خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، وزارت بهداشت فرانسه اعلام کرد که در پی اوج‌گیری مجدد ویروس کرونا در این کشور برخی از محدودیت‌های کرونایی مجددا لازم الاجرا خواهد شد. بر این اساس محدودیت‌ها علیه مسافرانی که از ۱۶ کشور دنیا به فرانسه سفر می‌کنند، مجددا به حالت اولیه خود بازگشته است.

به گفته وزارت بهداشت فرانسه، باید از اتباع ۱۶ کشور، پیش از ورود به خاک فرانسه تست ویروس کرونا گرفته شود. نخست‌وزیر فرانسه ماه گذشته اعلام کرد که لازم است این تست‌ها از اول ماه آگوست گرفته شود. همچنین بر اساس دستورالعمل جدید افرادی که تست ویروس کرونا‌ی آن‌ها مثبت است، باید ۱۴ روز قرنطینه شود.

کشور فرانسه به طور کلی اجازه ورود اتباع این ۱۶ کشور را به داخل خاک کشورش نمی‌دهد. مسافران تحت شرایط خاصی از کشورهای مذکور اجازه سفر به فرانسه را کسب خواهند کرد. برزیل و آمریکا هم در بین این ۱۶ کشور دیده می‌شوند.

مقامات بهداشتی فرانسه اعلام کردند که ویروس کرونا طی هفته های اخیر، با سرعت بسیار زیادی در این کشور در حال شیوع است. فرانسه پیش از این، دستورالعمل استفاده از ماسک را برای همه شهروندان فرانسه در مکان‌های عمومی ضروری اعلام کرده بود.

تاکنون حدود ۱۸۹ هزار فرانسوی به ویروس کرونا مبتلا شده اند، از این بین بیش از ۳۰ هزار نفر از مبتلایان جان خود را از دست می‌دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار