سردار پاکباز از توقیف ۲ فروند شناور تجاری در سواحل ماهشهر و کشف کالای خانگی قاچاق به ارزش ۳۳ میلیارد ریال خبر داد.

سردار لطفعلی پاکباز فرمانده مرزبانی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: دریابانان پایگاه دریابانی ماهشهر به منظور مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی، کنترل شناور‌های عبوری در دستور کار قرار دادند.

او افزود: دریابانان حین گشت دریایی موفق شدند ۲ فروند شناور تجاری حامل کالای قاچاق را که از کشور‌های حوزه خلیج همیشه فارس به مقصد بندر سجافی در حرکت بودند، شناسایی و متوقف کنند.

سردار پاکباز بیان داشت: در بازرسی دقیق ماموران از شناور‌های توقیف شده کالای خانگی شامل؛ ۶۵ دستگاه یخچال دوقلو، ۱۰۰ دستگاه لباسشویی، ۲۰ دستگاه ظرفشویی، ۲۰ دستگاه مایکروفر و ۵۰ دستگاه کولر گازی قاچاق به ارزش ریالی ۳۳ میلیارد ریال و با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود، کشف شد.

فرمانده مرزبانی خوزستان با بیان اینکه پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان تحویل مراجع قانونی شدند، اظهار کرد: به منظور برخورد قاطعانه با مخلان اقتصادی و حمایت از تولید داخلی، مجموعه مرزبانی همه تلاش خود را در مبازره با پدیده شوم قاچاق، ایجاد و استمرار امنیت پایدار و پاسداری از قلمرو سرزمینی ایران اسلامی در جنوب غرب کشور به کار گرفته است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.