مدیر منطقه ۳ شهرداری اهواز گفت: طرح رسیدگی و پاکسازی به محلات مختلف به ویژه محلات کم برخوردار از سوی نیرو‌های پرتلاش خدمات شهری در حال انجام است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهدی مرادحسینی مدیر منطقه ۳ شهرداری اهواز گفت: ارائه خدمات شهری، افزایش آراستگی سیمای بصری و حفظ سلامت عمومی شهروندان، طرح رسیدگی و پاکسازی به محلات مختلف به ویژه محلات کم برخوردار از سوی نیرو‌های پرتلاش شهرداری در حال انجام است.

او بیان داشت: با توجه به دمای بسیار بالای هوا، شرایط نامساعد آب و هوایی و تعطیلات بوجود آمده، شهرداری و خدمات رسانی به شهر و محلات تعطیل نبوده و خدمات رسانی به شهروندان در تمام فصول سال اجراء می‌شود.

مراد حسینی افزود: با برنامه ریزی و هماهنگی‌های انجام شده، طرح پاکسازی و رسیدگی به محلاتی از جمله کوی زرگان، کوی فرهنگیان، کوی آزادی، کوی ملت، کوی جواهری و با انجام کار‌هایی از قبیل رفت و روب، لایروبی و لجن گیری جوی‌های روباز، زباله گیری، حذف زوائد بصری، شستشوی جداول، جمع آوری نخاله‌های ساختمانی، رسیدگی به فضای سبز، هرس و فرم دهی درختچه‌ها و درختان، حذف و جمع آوری شاخه‌های خشک اجرا و انجام شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.