انتشار فرم‌های مالی دختر و داماد رئیس‌جمهور آمریکا از درآمد خارجی چندین میلیون دلاری آن‌ها در سال گذشته میلادی حکایت دارد.

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، افشای صورت‌های مالی دختر و داماد رئیس جمهور آمریکا نشان می‌دهد که آن‌ها دست کم ۳۶ میلیون دلار درآمد خارجی طی یکسال گذشته کسب کرده اند.

بر اساس صورت‌های مالی ایوانکا ترامپ و جرد کوشنر، این مشاوران ارشد کاخ سفید دست کم چند ده میلیون دلار درآمد خارجی طی سال ۲۰۱۹ عایدی داشته اند.

به نوشته روزنامه واشنگتن پست درآمد مشترک این زوج دست کم ۷ میلیون دلار بیشتر از درآمد خارجی آن‌ها در سال ۲۰۱۸ بوده است. درآمد‌های آن‌ها مربوط به سرمایه گذاری در املاک و مستغلات و نیز هتل‌های سازمان ترامپ می‌شود.

بر اساس گزارش واشنگتن پست، زوج ترامپ-کوشنر توانسته اند بین ۲۰۳.۸ تا ۷۸۲.۸ میلیون دلار در سال ۲۰۱۹ کسب درآمد کنند. این در حالی است که این رقم در سال ۲۰۱۸، ۱۸۱ تا ۷۵۵ میلیون دلار گزارش شد.

ایوانکا ترامپ و همسرش هردو در زمینه کسب و کار فعالیت داشتند، با این حال، پیش از انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا در سال ۲۰۱۶، به ثروتی که آن‌ها را به چهره‌های مطرح تبدیل کند، دست نیافته بودند. ایوانکا پس از ورود پدرش به کاخ سفید، به عنوان یکی از مشاورانش مشغول به کار شد، ولی طبق گزارش رسانه‌ها از دریافت دستمزد خودداری کرد. همسرش جرد کوشنر نیز به سمت مشاور ارشد ترامپ و مسئول تیم مذاکرات صلح میان فلسطین و رژیم صهیونیستی منصوب شد.

بر اساس یک گزارش قدیمی پایگاه اینترنتی بیزنس اینسایدر، این زوج در نخستین سال ریاست جمهوری دونالد ترامپ ۸۳ میلیون دلار از فعالیت‌های اقتصادی خارج از کاخ سفید، کسب درآمد کرده بودند.

طبق آمار این پایگاه، ایوانکا ترامپ و همسرش چندین دفتر و فعالیت تجاری خارج از دولت ترامپ دارند. گفته می‌شود بخش عمده ثروت کوشنر از رشد معاملات شرکت املاک او تحت عنوان شرکت مستغلات کوشنر حاصل شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
M
۱۲:۵۳ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
صهیونیست ها پادشاهان ثروت آمریکا هستند اینها هنوز اول راهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
به اندازه خاوری می شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
ما هم در این مورد که فرزندان بعضی از مسولین کم بهره نیستند با فرزندان مقامات آمریکایی یکسان هستیم یه نقطه مشترک
آخرین اخبار