مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۱۱ مرداد را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرهنگ سید محمد طاهر موسوی فرمانده انتظامی شهرستان میبد گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با عاملان فروش مواد افیونی، با انجام تحقیق‌های پلیسی موفق به شناسایی سه عامل تهیه، خرید و فروش مواد مخدر در این شهرستان شدند.

او افزود: ماموران پس از بررسی‌های همه جانبه و قدام‌های اطلاعاتی متهمان را در دو عملیات جداگانه دستگیر کردند.

سرهنگ موسوی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه این عاملان مواد، ۴ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد در پایان ترویج مواد مخدر را یکی از اهداف دشمنان در تباهی کشاندن جوانان و نوجوانان دانست و گفت: والدین به عنوان مهم‌ترین منبع تامین عواطف فرزندان می‌توانند با تربیت و آموزش اسلامی و منطقی در پیشگیری از اعتیاد جوانان، نقش خود را به بهترین نحو ایفا کنند.

سارقان منزل به دام افتادند

سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهر یزد شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس با انجام اقدام‌های اطلاعاتی و عملیاتی و بازنگری محل‌های وقوع سرقت موفق به شناسایی مخفیگاه دو سارق حرفه‌ای شدند و به همین منظور هماهنگی‌های لازم با مقام‌های قضایی را به عمل آورند.

سردار بهدانی فرد با بیان اینکه ماموران در یک عملیات ضربتی سارقان را در یک منزل مسکونی در شهر دستگیر کردند، خاطر نشان کرد: متهمان در اداره پلیس به ۴۰ فقره سرقت از منازل مسکونی در شهر یزد اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه متهمان این پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند، افزود: با تحقیق‌های پلیس مشخص شد این افراد بیشتر دست به سرقت منازلی می‌زدند که از لحاظ امنیتی و وسایل ضد سرقت در وضعیت ضعیفی قرار داشتند لذا می‌طلبد شهروندان با تقویت سیستم‌های ضد سرقت هماهنگ قفل درب نصب دوربین حفاظ پنجره سارقان را دارد اهدافشان ناکام بگذارند.

 انبار ۶۰ میلیاردی آلمینیوم احتکار شده در یزد کشف شد

سردار عباسعلی بهدانی  فرد فرمانده انتظامی استان یزد گفت: به منظور مبارزه با احتکار کالا‌های اولیه و ضروری مردم، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان با انجام کار اطلاعاتی از وجود یک انبار دپوی آلمینیوم در شهر یزد مطلع شدند.

او  با اشاره به رصد اطلاعاتی و شناسایی محل دقیق انبار، افزود: با تحقیقات پلیس محرز شد که صاحب انبار مقادیر زیادی آلمینیوم را در این محل دپو کرده تا با سوء استفاده از وضعیت اقتصادی و ایجاد اخلال در بازار، بتواند آن را با قیمت‌های بالاتری عرضه کند.

فرمانده انتظامی استان یزد ضمن اشاره به اخذ مجوز قضائی و دستگیری متهم، گفت: ماموران با حضور در انبار مورد نظر ضمن بازرسی از آن ۶۰ تن پروفیل آلمینیوم احتکار شده کشف که کارشناسان ارزش آن را ۶۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سردار بهدانی فرد با بیان اینکه محموله کشف شده از طریق اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان در چرخه توزیع در بازار قرار خواهد گرفت تصریح کرد: در این زمینه پرونده تشکیل و متهم به مراجع قانونی، معرفی شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار