وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی گفت که اوضاع حاکم کنونی در اراضی اشغالی این رژیم شبیه روز‌های قبل از ترور «اسحاق رابین» است و به خونریزی منتهی می‌شود.

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوانبه نقل از روسیاالیوم، «امیر اوحانا» وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی تظاهرات علیه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را با روز‌های قبل از ترور «اسحاق رابین» نخست وزیر اسبق این رژیم در سال ۱۹۹۵ مقایسه کرد.

او اعلام کرد: تظاهرات علیه نتانیاهو به خونریزی منتهی خواهد شد.

اوحانا در مصاحبه با روزنامه «یسرائیل هیوم» گفت: جنگ داخلی هرگز رخ نمی‌دهد، اما خشونت به صورت روز افزون شدت می‌یابد و فضای نفرت انگیزی در این تظاهرات وجود دارد. این بار شاهد چند دستگی میان طرفین در اسرائیل هستیم هر چند این چند دستگی‌ها همیشه وجود داشته و خواهد داشت.

وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی که به نزدیک بودن به خانواده نتانیاهو معروف است، افزود: آنچه این روز‌ها رخ می‌دهد، فراتر از فضای تحریک آمیز پیش از ترور اسحاق رابین است.

این در حالی است که پس از آنکه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، رسانه‌ها را به تبلیغ برای قتل او متهم کرد، شماری از طرفدارانش به خبرنگاران در قدس اشغالی حمله کردند.

حمله طرفداران نتانیاهو به خبرنگاران در حالی انجام گرفت که روزنامه صهیونیستی چندی پیش از اخراج ۴۰ خبرنگار و روزنامه‌نگار از رسانه‌های مختلف صهیونیستی با انگیزه‌های سیاسی از جمله رویکرد انتقادی نسبت به «بنیامین نتانیاهو» خبر داده بود.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی دیروز (جمعه) اعلام کردند تظاهرکنندگان برای چندمین شب پیاپی اقدام به تظاهرات در مقابل اقامتگاه بنیامین نتانیاهو کردند.

برخی از تظاهر کنندگان نیز مقابل منزل «امیر اوحانا» در تل آویو تحصن و تجمع کرده اند. با افزایش تنش‌های داخلی، نتانیاهو از کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به شدت انتقاد کرد و آن را شریک تحریک به قتل نخست وزیر و خانواده اش دانست.

خشم عمومی به علت فساد علیه نتانیاهو که ماه مه در ارتباط با رشوه‌خواری، فریبکاری و خیانت در امانت محاکمه شد و رأیی برای او صادر نشد، تشدید شده است.

مخالفان نتانیاهو در دوران تبلیغات انتخاباتی کنست تاکید داشتند به فردی که در دادگاه متهم است، نباید اجازه تشکیل کابینه داده شود. از سوی دیگر دادگاه عالی رژیم صهیونیستی هم در این‌باره گفت که نخست‌وزیری چنین شخصی یک شکست «اخلاقی» برای صهیونیست‌ها به‌شمار می‌آید.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار