مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی این استان گفت: برای دوگانه سوز کردن رایگان، خودرو‌هایی که زودتر ثبت نام شده اند در اولویت هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، لطف الله مسعودی مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی این استان گفت: اولویت در طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودرو‌های عمومی از قبیل (وانت، تاکسی، نیسان و کامیون) در این استان برای خودرو‌هایی است که زودتر ثبت نام کرده اند.
 
مسعودی افزود: اجرای سه طرح توزیع الکترونیکی نفت سفید، گاز مایع و طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودرو‌های عمومی به جد در دستور کار شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

او افزود: رویکرد این شرکت سوخت رسانی عادلانه بوده است و با این مهم جلوی بسیاری از انحرافات در حوزه سوخت در این استان گرفته خواهد شد.
 
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمامی مراحل دوگانه سوز کردن خودرو‌های عمومی رایگان بوده و کارگاه‌های مجاز برای این منظور حق مطالبه هیچ وجهی را ندارند.

مسعودی بیان کرد: متقاضیان می‌توانند در سامانه شرکت پخش فراورده‌های نفتی ایران به نشانی https://gcr.niopdc.ir مراجعه و اقدام به نام نویسی کنند.
 
او گفت: این طرح با هدف حفظ محیط زیست و مدیریت مصرف بهینه سوخت انجام شده است.
 
تعداد ۲۸ جایگاه سی ان جی در استان وجود دارد که هم اینک ۳۱ هزار و ۹۱۰ متر مکعب بر ساعت ظرفیت دارند.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۱۸:۵۲ ۲۱ تير ۱۴۰۱
سلام ..من پول بنزینشو ندارم به این خاطر ممنون میشم