جلیلی گفت: با برگزاری آزمون استخدامی، ۱۹۸ نفر به کادر درمان سازمان تامین اجتماعی خوزستان اضافه خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق جلیلی مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان با اشاره به آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی از ۱۳ مرداد ماه امسال گفت: پس از آزمون استخدامی و اعلام نتایج آن، ۱۹۸ نفر به کادر درمان استان اضافه خواهد شد.

او با بیان اینکه این آزمون استخدامی با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور در شهریور ماه امسال برگزار می‌شود، افزود: ثبت نام در این آزمون به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org تا روز پنجشنبه ۲۳ مرداد ماه ادامه دارد.

جلیلی بیان داشت: مهلت ثبت نام در این آزمون تمدید نمی‌شود و داوطلبان باید در زمان تعیین شده پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون به خصوص در نظر گرفتن سن و نوع مدرک تحصیلی مرتبط و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ثبت نام به موقع اقدام نمایند.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان بیان کرد: جذب کادر درمان در رشته‌های شغلی، پرستار، ماما، بهیار، بهدار، دارویار (متصدی خدمات دارویی)، کارشناس فناوری اطلاعات، کارشناس بهداشت محیط، کارشناس تجهیزات پزشکی و متصدی پذیرش خواهد بود که پس از انجام این آزمون و مراحل گزینش و مصاحبه در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تابعه مشغول به کار خواهند شد.

جلیلی تاکید کرد: متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت سازمان تامین اجتماعی به آدرس www.tamin.ir یا سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه نمایند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار