سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: با تمریناتی که انجام دادیم پیشرفت زیادی کردیم و این موضوع را در بازی برابر پارس جنوبی نشان می‌دهیم.

پاشازاده‌: شرایط پارس جنوبی از هر نظر بهتر از ما است/ پیشرفت کردیم و این را در بازی مقابل پارس جنوبی نشان می دهیم خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی پاشازاده، سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر پارس جنوبی جم اظهار داشت: بازی امروز برای ما مهم است. هر چند در این ۲ هفته تلاش کردم به بازیکنانم یاد بدهم تمام بازی‌ها برای ما اهمیت دارند و ۱۵ دقیقه ابتدایی و نیمه اول مهم‌تر است. بازی فردا دربی است و هر ۲ تیم به ۳ امتیاز نیاز دارند.

پاشازاده در ادامه گفت: شرایط پارس جنوبی جم از هر نظر بهتر از ما است، به ویژه از نظر بازیکن و امکانات، با این حال ما روحیه جنگندگی داریم که جلوی سایپا نشان دادیم و آن را تقویت کردیم. راهکار ما برای بازی‌های پیش رو، حفظ روحیه جنگندگی و جسارت است و این که هر هفته بتوانیم از لحاظ تاکتیکی، تکنیکی و بدنی ۱۰ تا ۲۰ درصد بهتر شویم. نسبت به بازی با سایپا پیشرفت کردیم و این موضوع را در بازی امروز نشان می‌دهیم.

سرمربی شاهین شهرداری گفت: امیدواریم که این پیشرفت برای ما منجر به امتیازات خوبی شود. ما آمده ایم که برای شاهین، بوشهر و هوادارانمان مردانه بجنگیم. امیدوارم انرژی مثبت باشد تا اتفاقات خوبی برای ما بیفتد. مقابل سایپا هم ۳ موقعیت خوب را از دست دادیم، زیرا تمرکز نکردیم. این نشان می‌دهد که ما کار کردیم و مقابل تیمی که دفاعی بازی می‌کند و به حریفان شانس گلزنی نمی‌دهد، موقعیت‌های زیادی داشتیم.

او افزود‌: تنها یک موقعیت به سایپا دادیم که آن هم اشتباه خودمان در جاگیری بود. مدام روی این ضعف کار می‌کنیم تا دیگر اتفاق نیفتد. امیدوارم همه چیز به خوبی تمام شود و شاهد بازی جذابی باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار