شهردار اسدآباد گفت: آسفالت سه خیابان مهم مرحوم رفسنجانی، سیدان و پانزده خرداد در دست انجام است.

آسفالت ۳ خیابان اصلی شهر اسدآبادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، فعله‌گری، شهردار اسدآباد گفت: آسفالت سه خیابان مهم شهر مرحوم رفسنجانی، سیدان و پانزده خرداد در دستور کار است و از همشهریان و کسبه این سه مسیر درخواست داریم در این چند روز با کارگران شهرداری همکاری لازم را داشته باشند تا هرچه سریعتر آسفالت این خیابان ها انجام شود.

او با بیان اینکه آسفالت این سه مسیر سالهاست عقب افتاده است افزود: امسال طرح های آسفالت ریزی، جدولگذاری و پیاده روسازی همچنان در شهر اجرا می شود.

سرهنگ یاری، رئیس پلیس اسدآباد هم بیان کرد: با توجه به بسته بودن برخی خیابان‌ها به علت بهسازی و حضور پلیس راهنمایی رانندگی در میادین اصلی شهر برای کنترل بیشتر ترافیک تشدید شده است.

او از همشهریان خواست تا حد ممکن در این چند روز از مسیر‌های فرعی استفاده کرده یا برای تردد از وسیله شخصی استفاده ننمایند.

یاری ادامه داد: پارک نامرتب ماشین‌ها به خصوص در میدان غدیر از دلایل اصلی ترافیک در اسدآباداست که پلیس راهنمایی رانندگی با خاطیان برخورد خواهد کرد.

رئیس پلیس اسدآباد اضافه کرد: در چهار راه شهید صادقی هم هنگام قرمز بودن چراغ مشکلاتی را داریم  که با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی کاهش پیدا می کند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.