صفحه توئیتری منتسب به رهبر انقلاب نکات ارزنده‌ای از بیانات ایشان به مناسبت عید سعید قربان را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رهبر انقلاب همزمان با روز عید سعید قربان به صورت مجازی به ایراد سخن پرداختند و درباره مسائل روز نکاتی را برای ملت ایران بیان کردند. صفحه توئیتری منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای، بخش‌هایی از این سخنرانی را در قالب توئیت‌هایی منتشر کرد.

در این سخنرانی رهبر انقلاب عنوان کردند که آمریکا به دنبال دشمن تراشی برای خودش است، اما در حال حاضر بزرگ‌ترین دشمن این کشور، ملت آمریکا هستند و همین دشمن درونی رژیم حاکم بر کشورشان را از بین خواهد برد.

همچنین به تازگی سخنانی درباره برگزاری مراسم ایام عزاداری امام حسین (ع) در وضعیت کنونی شیوع ویروس کرونا در کشور، بین افراد مختلف رد و بدل می‌شود که برخی موافق و برخی در راستای جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس بین مردم، مخالف برگزاری این مراسم هستند. رهبر انقلاب در این خصوص توضیح دادند که خودشان پیرو دستورالعمل‌هایی که ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کند خواهند بود؛ ایشان به مداحان و منبریان نیز توصیه کردند که تابع این ضوابط باشند.


بیشتر بخوانید


رهبر انقلاب درباره سیاست تحریم‌ها که از سوی دشمنان جمهوری اسلامی بر کشورمان تحمیل شده نیز توضیحاتی را بیان کرده و شکست جریان تحریف را به مثابه شکست جریان تحریم معرفی کردند. ایشان استحکام اراده ملت ایران در کنار شکست جریان تحریف را عامل موثری در شکست اراده دشمن و پیروزی بر آن دانستند.

در ادامه متون و توئیت‌های منتشر شده از سوی حساب توئیتری منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب را مشاهده می‌کنید:

" آمریکایی‌ها دنبال پیدا کردن دشمن هستند؛ گاهی از ایران و چین و روسیه نام میبرند. اما به نظر من آمریکا دشمنی بزرگ‌تر از ملّت خودش ندارد! بزرگ‌ترین دشمن رژیم آمریکا الان ملّت آمریکا هستند؛ دنبال دشمن دیگری نگردند. همین دشمن هم هست که این رژیم را به زانو درخواهد آورد. "

آمریکا دشمنی بزرگ‌تر از ملت خودش ندارد/ معیار برگزاری مراسم محرم چیزی است که کارشناسان بهداشت بگویند

" درباره محرم؛ دربرگزاری عزاداری‌ها معیار آنچیزیست که کارشناسان بهداشت و ستاد ملی مبارزه کرونا میگویند. بنده خودم شخصا هرچه را آن‌ها بگویند عمل خواهم کرد. توصیه من به آقایان مداح و منبری این است که هرکاری میکنیدببینید ستاد ملی مبارزه کرونا چه ضابطه‌ای را معین میکند، همان را عمل کنید. "

آمریکا دشمنی بزرگ‌تر از ملت خودش ندارد/ معیار برگزاری مراسم محرم چیزی است که کارشناسان بهداشت بگویند

" من به شما بگویم اگر جریان تحریف شکست بخورد جریان تحریم قطعاً شکست خواهد خورد. زیرا که عرصه، عرصه‌ی جنگ اراده‌ها است. وقتی جریان تحریف شکست خورد و اراده ملت ایران همچنان قوی و مستحکم باقی ماند، قطعاً بر اراده دشمن فائق می‌آید و پیروز خواهد شد. "

آمریکا دشمنی بزرگ‌تر از ملت خودش ندارد/ معیار برگزاری مراسم محرم چیزی است که کارشناسان بهداشت بگویند

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار