مربی تیم فوتبال سپاهان درباره وضعیت این تیم قبل از بازی با استقلال توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، قاسم زاغی نژاد مربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری قبل از بازی با استقلال اظهار کرد: متاسفانه اتفاقات فوتبال باعث شد که جایگاه خوبی را در جدول رده بندی نداشته باشیم. همچنین شرایط خوبی برای این بازی به خاطر از دست دادن مکرر بازیکنان به علت مصدومیت نداریم و با انبوهی از  مصدومان و محرومان به تهران سفر کرده‌ایم. البته یک باور در بین هواداران سپاهان به وجود آمده که سپاهان همیشه سپاهان است و با اقتدار مقابل رقبای خود به زمین مسابقه خواهد رفت.

او ادامه داد:  ما ۳ بازیکن محروم داریم و در مورد مصدومان تیم خود هم  باید طومار بنویسیم. به هر حال در طول فصل ولیسیانی و پورقاز را از دست دادیم و بعد از آن  نقی زاده رباط پاره کرد. همچنین در ادامه محسن مسلمان مصدوم شد و شهباززاده را هم در بازی فردا در اختیار نداریم.

مربی سپاهان تصریح کرد: بازی فردا با ارزش و مهم است و به جز پرسپولیس که قهرمان شده، تیم‌های دیگر برای کسب سهمیه می‌جنگند. این تیم‌ها از نظر فنی برای ما قابل احترام هستند، اما امیدوارم فردا بازی قابل قبولی مقابل استقلال داشته باشیم. استقلال تیمی است که همه ایران  این تیم را می‌شناسند و  آن‌ها  از نظر فنی در پست‌های مختلف بازیکنان خوبی دارند و شناخت کافی از آن‌ها داریم، نیاز نیست که در اینجا در مورد نقاط ضعف و قوت حریف حریف بزنیم.

او بیان کرد:ما به فوتبال پاک اعتقاد داریم و قلعه‌نویی نیز روی این موضوع تاکید دارد. امیدوارم موضوعات مختلف بازی جوانمردانه در بازی فردا رعایت شود و بتوانیم شاهد یک بازی خوب باشیم. به هر حال استقلال  ظرفیت بالایی دارد و ما هم چنین شرایطی داریم و این موضوع می‌تواند به فوتبال ملی ما کمک کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
توهین نکن پرسپولیسی.
مربی محبوب یعنی قلعه نوعی. ایشان هم محبوب استقلالی هاست و هم محبوب سپاهانیها . شما با # داداش مسعود، خوش باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
خاک بر سرتو مربی کنند که قبل بازی‌ داری استرس به تیم تزریق می کنی زنده باد سپاهان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
ژنرال بود که یه زمانی !!!خخخخخخخخخ
آخرین اخبار