ارائه خدمات تخصصی پزشکی در زندان بندرعباس

رییس کل دادگستری استان هرمزگان از ارائه خدمات تخصصی پزشکی به ۱۱۷ نفر از زندانیان استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، علی صالحی رییس کل دادگستری استان هرمزگان گفت:گروه جهادی پزشکان متخصص هرمزگان با حضور در زندان مرکزی بندرعباس، خدمات مورد نیاز مددجویان را به صورت داوطلبانه و رایگان ارائه کردند.

او گفت: یکی از شاخصه‌های دوران تحول در قوه قضاییه توجه به ظرفیت‌های بی نظیر مردمی برای  پیشبرد امور است.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان  با اشاره به اینکه حفظ و ارتقای سطح بهداشت و سلامت زندانیان به صورت ویژه از سوی دستگاه قضایی استان هرمزگان پیگیری می‌شود افزود: در یک برنامه ریزی دقیق و هماهنگ با سازمان نظام پزشکی استان، مجموعه‌ای از پزشکان متخصص، مجرب و حاذق در قالب گروه جهادی با حضور در زندان مرکزی بندرعباس به ارائه خدمات پزشکی داوطلبانه و رایگان به زندانیان پرداختند.

رییس شورای قضایی استان هرمزگان افزود: اعضای این گروه جهادی را پزشکان متخصص و فوق تخصص در رشته‌های مختلف از جمله قلب و عروق، چشم پزشکی، گوش، حلق و بینی، ارتوپدی، داخلی، بیماری‌های تنفسی، زنان و زایمان، مغز و اعصاب، دندانپزشکی، پوست، روانپزشکی و دیگر رشته‌ها تشکیل می‌دهند.

صالحی گفت:  اجرای این طرح در سایر زندان‌های استان و در خصوص خانواده‌های زندانیان نیز به صورت رایگان ادامه خواهد یافت.

او افزود: خوشبختانه با حضور این گروه از پزشکان متخصص در زندان مرکزی بندرعباس و برپایی درمانگاه سیار، ۱۱۷ نفر از مددجویان مورد معاینه و درمان قرار گرفتند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار