حجت الاسلام شرفی تعرض دو جنگنده آمریکایی به هواپیمای مسافربری ماهان را نشانه ضعف دشمنان در برابر قدرت ایران دانست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سید مجید شرفی امام جمعه و خطیب نماز عید قربان در هندیجان صبح امروز در خطبه‌های نماز عید قربان که در مسجد حضرت امیر المومنین (ع) این شهر اقامه شد، با تبریک عید قربان و دهه امامت و ولایت گفت: تعرض دو جنگنده آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران نشانه ضعف آمریکایی‌ها است.

او افزود: به خاطر ترس و وحشت آمریکا از موقعیت و دست برتر جمهوری اسلامی در منطقه و همچنین پیروزی ایران در جبهه مقابله با غرب چنین اقدام وحقیحانه‌ای از خود نشان داد. آن‌ها می‌دانند که هر اقدام نظامی علیه کشورمان با واکنش شدید جمهوری اسلامی همراه خواهد شد.

حجت الاسلام شرفی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران با ابزاری که در اختیار دارد و با استفاده از ظرفیت جریان مقاومت در هر نقطه‌ای از جهان می‌تواند پاسخ دندان شکنی به اقدامات نظامی دشمن بدهد، بیان داشت: اطاعت از رهبر معظم انقلاب و تلاش به منظور حفظ وحدت و همدلی رمز موفقیت ما در جهت مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

عید قربان روز قربانی کردن هوا‌ها و خواهش‌های نفسانی 

امام جمعه شهرستان هندیجان در بخش دیگری از سخنان خود عید قربان را از اعیاد بزرگ مسلمانان دانست و اظهار کرد: عید قربان روز پیروزی انسان بر نفس شیطان است و به همین دلیل نیاز است که این عید مهم و اسلامی بزرگ گرامی داشته شود.

صبح امروز نماز عید سعید قربان با حضور مردم مومن و خداجوی هندیجان به امامت حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان و با رعایت نکات بهداشتی در مصلای نماز جمعه اقامه گردید.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.