محمودی گفت: علت دقیق فوت یک نفر مجهول الهویه در مرکز شهر اهواز مشخص نیست و باید پزشکی قانونی نتیجه بررسی‌ها را اعلام کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیاوش محمودی مدیرعامل سازمان آرامستان‌های اهواز گفت: دیروز شهروندان طی تماس با اورژانس، فوت یک نفر در هسته مرکزی این کلانشهر را گزارش دادند.

او شایعه مرگ این فرد به دلیل گرما و یا ابتلا به کرونا را رد کرد و افزود: در این رابطه نمی‌توان نظر قطعی داد و با توجه به صورت جلسه انجام شده بین سازمان آرامستان‌های اهواز و نیروی انتظامی، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد تا دلیل مرگ مورد بررسی قرار بگیرد.

محمودی تصریح کرد: در چنین شرایطی شهرداری اقدام به جمع‌آوری افراد مجهول‌الهویه می‌کند و برابر قوانین، جسد را در اختیار پزشکی قانونی قرار می‌دهد و معمولا بعد از طی کردن فرآیند‌های قانونی، طی دستور قضایی این سازمان اقدام به دفن جسد در باغ فردوس می‌کند.

محمد امین زرگر رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: اعلام دلیل فوت مربوط به پزشکی قانونی است، اما با توجه به تماس شهروندان، عوامل اورژانس در محل حاضر و بعد از اینکه متوجه فوت چند ساعته فرد شدند، مراتب را به شهرداری اهواز گزارش کردند.

بر اساس این گزارش، روز گذشته شهروندان اهوازی وجود یک جسد را در مقابل یکی از بانک‌های مرکز شهر اهواز واقع در خیابان سلمان فارسی گزارش کردند که با تاخیر چند ساعته نسبت به جمع آوری آن از سوی عوامل مربوطه اقدام شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.